Eyeball Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jo tänkte visa lite av mina nya mods men ville samtidigt göra min första gta sa film så den kanske inte blev så bra stunt mässigt men annars tycker jag att den blev bra. [Eyeball Hallo Mutti und Vater] <---------PS filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Helt ok:). Men du, vad heter låten du har, bl.a när du flyger stridsflygplanet upp och ner och skjuter och har dig . Har letat efter den låten väldigt länge nämligen. Redigerad 6 augusti, 2005 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Den heter "Thomas rusiak-Young boy" om du undra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är du helt säker? Tror det är andra låten som spelas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Jag tänkte uploada den gröna tuxidoo och den lite grönare bandanan senare i kväll så jag vet inte den kanske kommer imorgon eller inte Redigerad 6 augusti, 2005 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Är du helt säker? Tror det är andra låten som spelas? Jo jag e säker första låten är Gorrilaz-White light andra är Thomas rusiak-Young boy den sista som man hör lite av är Beach Boys-dance dance dance det blev nåt fel på sista klippet och låten Redigerad 6 augusti, 2005 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jaja, okej. Hittar nämligen ej den på www.imdb.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jo han e ju inte så aktuell just nu men om du vill ha den så kan du adda mig på msn min är Pilloskate@hotmail.com jag kan skicka flera thomas rusiak låtar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sLy^ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Den andra låten heter ju teddybears sthlm - little stereo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 OMG den som jag "fick" den av har skrivit fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kul ide att visa upp sina små verk i en film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 OMG den som jag "fick" den av har skrivit fel Jaja, ingen större fara skedd. Imorn ska jag bege mig till närmaste skiv butik och köpa singeln. Tack ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Mina 2 nya mods som kanske kommer imorgon "vi får se" tänkte jag visa här efter som det var ganska smart med video show room jaja men här e den Tuxedo - bandgang - Happybirthday bomb moddsen [Tuxedo bomb <----- ps filmen ] [Edit]Moddsen syns inte så bra i filmen men ni kan ju kolla på min Signatur Redigerad 7 augusti, 2005 av Eyeball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Andvänd istället fraps när du filmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Härlig film, den första. Särskilt det där med hus-till-hus-hoppning men du bör nog inte göra samma sak igen och igen, och du ska kanske ta bort hud:en. Men filmen var mycket underhållande! Keep it up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo jag gjorde mycket filmer i gta vc men la aldrig upp dom så dom e borta med min crashade hårddisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Om du andvänder fraps s¨å har du det kassaste graffe kortet på jorden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eyeball Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ne men jag måste ju göra filmerna mindre i Movie maker *suck* så dom får plats på putfile.com som tillåter 10mb filmer bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ne men jag måste ju göra filmerna mindre i Movie maker *suck* så dom får plats på putfile.com som tillåter 10mb filmer bara Lägg upp dom nån annan stans då? filmen funkade inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts