Jump to content

Al-Qaida provspränger i Sverige.

Bubbli
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Han har inte jobbat för dom. Men Bin Laden familjen (inte Usama) va kompisar med Bush familjen. Nåt sånt. Kolla Fahrenheit 9/11. Jag har kollat den men minns inte så mycket. Om jag minns rätt så va Usama, Bin Laden familjens "svarta får". Nåt sånt :) . Minns som sagt inte så mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han har inte jobbat för dom. Men Bin Laden familjen (inte Usama) va kompisar med Bush familjen. Nåt sånt. Kolla Fahrenheit 9/11. Jag har kollat den men minns inte så mycket. Om jag minns rätt så va Usama, Bin Laden familjens "svarta får". Nåt sånt :) . Minns som sagt inte så mycket.

I alla fall så tillät USAs regering att ett stort antal Saudiaraber lämnade landet några dagar efter 9/11.

Och som jag sa förrut visste Bush om attacken eftersom Usama hade berättat det för honom i ett skriftlig brev några veckor tidigare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sätter min finaste hatt på att han aldrig arbetat för/med USA, din colaflaska :)

Din hatt tillhör mig nu.

Usama blev tränad av CIA ett bra antal år innan han sprängde World Trade Center, och skulle enligt uppgift använt denna träning till att kartlägga attentatet. Se "Bowling For Columbine" för mer information, redigt bra och allmänbildande rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

... eller så skickar vi in våra senaste hitechgrejor o bästa soldater o sopar mattan med dom.

Visste ni att en vanlig svensk fallskärmsjägare har bättre utbildning än en amerikansk SOCOM-soldat?

Inte helt sant..

Svenska kustjägare är överlägset bättre än SOCOM. När SOCOM var i Sverige och kärde en "träningsmatch" mot oss.

Dom har inte samma tränings miljö som vi har. Vi skulle bli ägda i öknen. Det finns inga som är dom bästa. Det finns dom som är bäst på diverse områden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Din hatt tillhör mig nu.

Usama blev tränad av CIA ett bra antal år innan han sprängde World Trade Center, och skulle enligt uppgift använt denna träning till att kartlägga attentatet. Se "Bowling For Columbine" för mer information, redigt bra och allmänbildande rulle.

Jag har sett Bowling For Columbine och Fahrenheit 9/11 samt läst "Dumb White Men" och "Dude, where is my country?" men jag kän säga:

65% av det mr. Moore säger är sant. Det har jag källor på. Det finns otaliga böcker som skrivits om Moore och vad som egentligen är sant.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett Bowling For Columbine och Fahrenheit 9/11 samt läst "Dumb White Men" och "Dude, where is my country?" men jag kän säga:

65% av det mr. Moore säger är sant. Det har jag källor på. Det finns otaliga böcker som skrivits om Moore och vad som egentligen är sant.

CIA har gjort mycket mer än lagliga saker under sin verksamhet så att de ska ha tränat Usama är långtifrån omöjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHAHAHAHAHAHAHAH :lol::wub:;P

Vet du vad nazism är? (vi har haft denna diskussion förut)

kolla upp det innan du skriver. (hepp, vet inte om du syftade på att de i Sverige var nazister eller om terroristerna i Islam som bombade tunnelbanorna i London var det.

till alla skåningar:

sorry för det jag skrev. Men det stog väl "södra sverige"? och lägg märke till min " :) "

En Nazist är en människa som diskriminerar människor av annan hudfärg, religion eller ursprungsland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor