SlewME Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Detta är de där 08ornas verk. Men ge dig med ditt skitsnack, ta det i andra tråden. Du skapar bara irritation i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men ge dig med ditt skitsnack, ta det i andra tråden. Du skapar bara irritation i onödan. Vilken andra tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men ge dig med ditt skitsnack, ta det i andra tråden. Du skapar bara irritation i onödan. Du klagade inte på P-Cs inlägg... Jävla dubbelmoral... OnTopic #Matteus: Haha fan vad bra idé! Jag hänger med... xstreem Den Hemske hänger på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Vilken andra tråd? . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32615 @xtreem, varför ska jag klaga på p-c när jag inte blev irriterad av det inlägget, däremot som Stockholmare så blev jag irriterad äver Weapers. Redigerad 6 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=32615 @xtreem, knip käft. Nej jag ska inte knipa käft, det är ju sant... Du klagar på Weaper när han skrev att det var 08:ernas fel, men inte när P-C skrev att det var Skåningarnas fel... Det är ju dubbelmoral, för det är lika fel av P-C att skriva att det var skåningarna som spränger än att Weaper skriver samma sak om 08:erna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Nej jag ska inte knipa käft, det är ju sant... Du klagar på Weaper när han skrev att det var 08:ernas fel, men inte när P-C skrev att det var Skåningarnas fel... Det är ju dubbelmoral, för det är lika fel av P-C att skriva att det var skåningarna som spränger än att Weaper skriver samma sak om 08:erna... Läs det jag editerade! Nu ska jag äta här i Stockholm och tänker inte gå mer offtopic än såhär, och om du tux är så efterbliven att du forstätter så är inte det mitt problem. xtreem, take care irl. @Weaper, Ta det på ett bättre sätt en att skriva motsatsen, då kan du säga att du tycker att det var fel gjort. Redigerad 6 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men ge dig med ditt skitsnack, ta det i andra tråden. Du skapar bara irritation i onödan. Vad fan har hans skitsnack med denna tråden att göra? du kanske ska PM:a han? och det är bara du som verkar vara irriterad på han skitsnack...men ärligt talat...jag gillar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 SlewME, tror du inte jag blir irriterad av P-Cs inlägg? Jag är faktiskt skåning som du borde fatta, men inte flippar jag ut och börjar skälla på han? Nu tycker jag vi går OnTopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men asså Bin ladin har själv sagt i ett tal förra året att han och hans män inte kommer atteckera Sverige så länge som dem inte har trupper i dem muslimska länderna. Men om dem ändå skulle spränga nån stanns här i Sverige då ska vi lägga oss i och hämmnas. Men annars ska vi bara fortsätta att titta på. Men asså jag tycker att alla länder i hela Europa ska bilda en Allians med USA. Tänk om hela Europa och USA tillsammans slåss mot dem äckliga asen som gömmer sig i bergen. Vi skulle vinna terroristerna lätt. Men Kina borde också gå med oss eftersom att dem har den största armen i hela världen. Då skulle vi allihopa tillsammans kunna utplona Al-Qaida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag tycker inte vi tjänar något på att skicka trupper till... Dom länderna. Det betyder att dom antagligen skickar mer trupper och anfaller och så bli det krig. Nej, bättre att vi skickat nåt/någon och (kanske låter muppat) ber dom som skickade hit dom att ta tillbaka dom då vi inte har något med nåt krig att göra. Våld är onödigt. Iallafall "på riktigt". Våld i skolan kan vara ganska skoj. Och sluta säg "Det är skåningarnas fel" och "det är 08as fel" det är inte nån i Sveriges fel (I think). Och SlewME. Det ÄR dubbelmoral varesig du vill det eller inte. Skit i om du är sthlmare eller inte. Det är fortfarande dubbelmoral. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Och SlewME. Det ÄR dubbelmoral varesig du vill det eller inte. Skit i om du är sthlmare eller inte. Det är fortfarande dubbelmoral. Det räcker med att en säger det, fem till behöver inte det. Jag tar det med xtreem över PM nu. Tack för visat intresse. När jag endå håller på så kan jag ju passa på att säga att jag tycker inte att Sverige bara ska titta på som fega små möss, inga vill hjälpa oss när något händer för vi hjälper inga andra, så kommer det att bli.. Tycker att vi ska hjälpa till i kampen emot terrorism. Redigerad 6 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Sveriges polis haffade en snubbe misstänkt som terrorist. Sen i nyheterna snackade dom om hur synd det var om honom. Sen visade dom en intervju. Reporter: Skulle du kunna döda i Allahs namn. Man: Nej. Reporter: Så du stödjer inte Osama? Man: Jo, visst gör jag det! Det ovanstående är inte ordagrannt rätt, men han erkände i alla fall att han tyckte Osama handlar rätt. Jämt ska sverige tycka synd om invandrare som kommer hit och lever på socialen... Men sen när tusentals svenskar i thailand behöver hjälp så skiter man i det och går på teater istället... Men det finns faktiskt bra invandrare som kommer hit och börjar jobba o.s.v... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag tycker inte vi tjänar något på att skicka trupper till... Dom länderna. Det betyder att dom antagligen skickar mer trupper och anfaller och så bli det krig. Nej, bättre att vi skickat nåt/någon och (kanske låter muppat) ber dom som skickade hit dom att ta tillbaka dom då vi inte har något med nåt krig att göra. Våld är onödigt. Iallafall "på riktigt". Våld i skolan kan vara ganska skoj. Och sluta säg "Det är skåningarnas fel" och "det är 08as fel" det är inte nån i Sveriges fel (I think). Och SlewME. Det ÄR dubbelmoral varesig du vill det eller inte. Skit i om du är sthlmare eller inte. Det är fortfarande dubbelmoral. ... eller så skickar vi in våra senaste hitechgrejor o bästa soldater o sopar mattan med dom. Visste ni att en vanlig svensk fallskärmsjägare har bättre utbildning än en amerikansk SOCOM-soldat? Och så har sverige beställt en massa dräkter me optisk kamouflage inbyggt, och korshår i visiret o sånna scifiprylar (jag ljuger inte). Och visst är det svenskars fel. Vi har jämställdhet, kristendom och vit hy! Om vi hade varit mörkhyade muslimer som förnedrar kvinnor hade dom inte rört oss. Och jag ska bara nämna en sak: terroristerna är Nazister! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kanske det... Men är det värt att bli med i ett krig för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Låt dom spränga här om dom vill. Sålänge de inte skadar nån så vem bryr sig? Det som ni borde oroa er för är: De senaste månaderna har tidigare okända islamistiska grupper hotat att bomba Stockholms tunnelbana och lagt ut blodiga Sverigekartor på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) De senaste månaderna har tidigare okända islamistiska grupper hotat att bomba Stockholms tunnelbana och lagt ut blodiga Sverigekartor på internet. Redigerad 7 augusti, 2005 av m0rd0r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Och jag ska bara nämna en sak: terroristerna är Nazister! HAHAHAHAHAHAHAHAH Vet du vad nazism är? (vi har haft denna diskussion förut) kolla upp det innan du skriver. (hepp, vet inte om du syftade på att de i Sverige var nazister eller om terroristerna i Islam som bombade tunnelbanorna i London var det. till alla skåningar: sorry för det jag skrev. Men det stog väl "södra sverige"? och lägg märke till min " " Redigerad 7 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Låt dom spränga här om dom vill. Sålänge de inte skadar nån så vem bryr sig? Det som ni borde oroa er för är: Nackdelen med tunnelbana då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bin Ladin har faktist jobbat för usa som cia(eller var det fbi?) agent. Han har även varit i sverige. Hans bror va bästa kompis med bush. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Bin Ladin har faktist jobbat för usa som cia(eller var det fbi?) agent. Han har även varit i sverige. Hans bror va bästa kompis med bush. Haha, CIA gav 1miljon dollar (en miljard dollar?) till han så han kunna kriga mot Iran.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts