tetris Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Var finns en "Stuntplane".... för jag kan inte hitta den någon stans, är det någon som vet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Var finns en "Stuntplane".... för jag kan inte hitta den någon stans, är det någon som vet.... Du måste klara Silver på flygskolan för att hitta stuntplane där edit: du hittar den om du har silver på Flygskolan på din flygplats Redigerad 6 augusti, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Eller cheat, URKQSRK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Starta flygracet där man använder det, skit i alla checkpoint och flyg den till hangaren i öknen, sen går du ut, väntar på att få mission failed och så har du den. jag har inte testat det själv än, jag kom på det nyss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Starta flygracet där man använder det, skit i alla checkpoint och flyg den till hangaren i öknen, sen går du ut, väntar på att få mission failed och så har du den. jag har inte testat det själv än, jag kom på det nyss. Precis men Race tournament,man kan ju spara race bilarna på det viset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts