Ebeeto Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) @Foo: Jag vill inte ha kebab. Jag vill ha kebabrulle... @tommy_killer: Jag vill inte ha en kebab rulle. Jag vill ha kebabrulle... Redigerad 6 augusti, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 @Foo: Jag vill inte ha kebab. Jag vill ha kebabrulle... @tommy_killer: Jag vill inte ha en kebab rulle. Jag vill ha kebabrulle... Ok ocj jag heter tommy killer inte tommy_killer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) @Foo: Jag vill inte ha kebab. Jag vill ha kebabrulle... @tommy_killer: Jag vill inte ha en kebab rulle. Jag vill ha kebabrulle... HAHAHA ROFL Ok ocj jag heter tommy killer inte tommy_killer! ROFL x 2 Seriöst det blev nu! Redigerad 6 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ok ocj jag heter tommy killer inte tommy_killer! Aj, då. Nu blev jag ägd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 OOOHAAA!!....dangerboy love pizza! 2000-special (via venetto, varberg) kebabpizza och pommes på samma tallrik!!!= über-gott!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Ok ocj jag heter tommy killer inte tommy_killer! Men OMG, det står tommy_killer ..... Säg inte emot! EDIT: heter du tommy killer? Knasigt namn. Redigerad 6 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vesuvio är god Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vesuvio är god It is da öwnzorr!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiwi Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kebabpizza utan rå lök ska det fan vara ! Släng på lite extra vitlök också... mmm vitlök Thats teh spirit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoshie_Bruden Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag föredrar en calzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kalmar Special @ Ängö Pizzeria: Ripp off Christos Special, inte riktigt lika god Jag bodde precis brevid pizzerian på Ängö innan vi flyttade till Borgholm. I det vita envåningshuset duvet. Fast då var det inte pizza utan nån jävla sybutik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag bodde precis brevid pizzerian på Ängö innan vi flyttade till Borgholm. I det vita envåningshuset duvet. Fast då var det inte pizza utan nån jävla sybutik Åfan nice. vilket nerköp att flytta till borgholm men sybutiken ligger brevid pizzerian. var det inte dykarshop där pizzerian ligger nu? eller det kanske var sybutik allt ihopa ett tag efter att dykarshopen lagt ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vesuvio, Calzone, Opera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Kebab! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 LA BUSSOOOOOOOOLA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 När ja går o äter me kompisar så brukar ja ta en bologna (köttfärs), hemma tar ja bussola (räkor) eller en american take away pizza (margharita eller va de heter med extra räkor o skinka) eller el taco (köttfärs, guacemole, gräddfil, taco chips) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 EDIT: heter du tommy killer? Knasigt namn. 5m3kl0l! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Åfan nice. vilket nerköp att flytta till borgholm *morr* I Borgholm har vi ju Pappa Blå och Lundgrens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Dubbel calzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 *morr* I Borgholm har vi ju Pappa Blå och Lundgrens! Haha pappa blå ! I staffanstorp har vi mamma rosa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts