KalleR Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Christos Special @ Pizzeria Italia: Oxfilé Vitlöksost Färska tomater Färsk paprika Kalmar Special @ Ängö Pizzeria: Ripp off Christos Special, inte riktigt lika god Gammal hedlig keeeebabpizza slinker ner ibland också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Prosotio med mildsås och bacon (Prosotio=Tomat, ost och skinka) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Quatros ska det vara! Pizzerian intill där jag bor gör riktigt goda kebabpizzor. Det mystiska är att, dom som gör kebabpizzorna är italienare. Redigerad 6 augusti, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
razztheazz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Pepporoni Pizza serverad av Sbaro (pizzakedja) i USA NewYork, NewYorkCity,Manhattan!! Det är nåt som man inte får i Sverige kan man säga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Opera Ost, Skinka, Ananas, Banan + Tzatsiki vid sidan om Kebab-sandwich Pizzabotten med tomatsås ihoprullad och stoppad med kebab-kött, sallad, någon sås och ost på Kommer inte ihåg vad den heter Ost, Skinka, Bearnaise-sås, Oxfilé, Champinjoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Sån med oxfilé och beaneissås, Calzone, Sanremo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Barcelona när jag äter i Sandviken . Annars kebeb i hemma i Valbooooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 En Kebabpizza med massor av vitlökssås och fefferoni! Eller en riktigt kryddad Mexicana! Eller Farfars-skivad fläskfilé, champinjoner och bearnisesås! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 En pizza med banan, ananas, curry och kyckling samt en burk vitlökssås vid sidan om är min favorit. Annars gillar jag Pizza Huts panpizzas också, även pizzorna på Panini. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Shish Kebab (halvinbakad, bearnaisesås & oxfilé) offtopic: hemma igen från finland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Super kebabpizza, består utav - Deg, Tomatsås, Ost, Isbergssallad, Tomat, Gurka, Fefferoni, Kebabkött, Sås, Pommes Frites. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Sweden -Deg -Kebab -Kebabsås -Lök -Peperoni -Pommes Frites Redigerad 6 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hawaii. Utan svinräkor från helvetets djupaste avgrunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kallar du det Kebab, lol. Nej, jag kallar det kebabrulle, din ensamma själ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kebabrulle och Calzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej, jag kallar det kebabrulle, din ensamma själ... Du har inte sett en äkta kebab rulle. Komner till malmö och se en riktig kebab rulle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Du har inte sett en äkta kebab rulle. Komner till malmö och se en riktig kebab rulle. Om ni vill se en riktig Kebab!, kom då till Upphärad 2 mil söder om Trollhättan..., Så ska ni få se på Kebab!!! Ebeetos kebab = Mes kebab (inget ont menat) Redigerad 6 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Du har inte sett en äkta kebab rulle. Komner till malmö och se en riktig kebab rulle. Jag avstår gärna hundkebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Caprichosa , och jag vet att jag har stavat som en gris. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ciao-Ciao Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts