Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Ännu en sån här natt- tråd... Vad käkar egentligen GTAsajtarna för pizza när dom äter det? Själv tar jag en Bolognese. Fast med mild sås istället för ost, tycker inte om ost. Det är det värsta ätbara som finns! EDIT: Fick den här tråd- idéen när jag satt och åt pizza... För fem minuter sen. Redigerad 6 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag föredrar en med oxfilé och beaneissås. Rökt skinka med rökt ost är också trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ännu en sån här natt- tråd... Vad käkar egentligen GTAsajtarna för pizza när dom äter det? Själv tar jag en Bolognese. Fast med mild sås istället för ost, tycker inte om ost. Det är det värsta ätbara som finns! Slisad vesuveo me dvitlöks sås o fefferoni eller kebab pizza utan kanin mat aka grönsaker men dom lägger ändå alltid på tomat för den e inte grön :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag föredrar en med oxfilé och beaneissås. Woord, Barcelona heter den här i Sandviken. Den är halvinbakad och är stor som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Lustigt detta. varje fredag har jag ätit pizza. så länge jag minnas. Vesuvio med salami och lök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 .tivoli.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Lustigt detta. varje fredag har jag ätit pizza. så länge jag minnas. Vesuvio med salami och lök Går man inte upp rätt ordentligt i vikt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Går man inte upp rätt ordentligt i vikt då? Din ignorans förvånar mig Troligt att man går upp i vikt av en pizza i veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Troligt att man går upp i vikt av en pizza i veckan. .inte nödvändigtvis.. jag åt pizza varje dag och ibland flera gånger om dagen i typ 2-3 månader utan att gå upp nått nämnvärt.. nått kg bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 .inte nödvändigtvis.. jag åt pizza varje dag och ibland flera gånger om dagen i typ 2-3 månader utan att gå upp nått nämnvärt.. nått kg bara.. Det var det jag menade. hrmpf. läs inlägget ordentligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vesuvio, Capricciosa, Margerita. The originals. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kebabpizza... Och våra turkar är inte snåla med köttet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Riktiga män krubbar standardkebabrulle med vitlöksås (illustration 1) Illustration 1: Om man måste välja en pizza så ärdet Africana som gäller: - Tomat - Ost - Oxkött - Banan - Jordnötter - Annan shit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Calzone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Azteka. Eller varför inte en Habo Special. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vesuvio is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hawaii helt klart. Fast vissa pizzerior har inte räkor på Hawaii. Så jag säger att Hawaii på Berga Pizzeria är godast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Riktiga män krubbar standardkebabrulle med vitlöksås (illustration 1) Illustration 1: Om man måste välja en pizza så ärdet Africana som gäller: - Tomat - Ost - Oxkött - Banan - Jordnötter - Annan shit Kallar du det Kebab, lol. Men om det är pizza så gäller bara vesuvio! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag käkar vanlig vesuvio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Kebabpizza utan rå lök ska det fan vara ! Släng på lite extra vitlök också... mmm vitlök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts