Jump to content

Sim city 4

coola
 Share

Recommended Posts

Älskar det såelet, så jäkla kul, du kan hålla dig sysselsatt i flera timmar, jag kan inte spela det längre pga att min förra bra dator pajade :'( ^_^ och nån skrev tidigar i tråden att det är svårt att få bra byggnader, men det är ju halva nöjet :P opm du skaffar spelet så rekommenderar jag Rush hour också eller deluxe edition, det höjer spelglädjen. Livslängden är för övrigt obegränsad ;)

*EDIT*

Hade en stad med 40.000 invånare 
LOL! :shifty: jag hade en stad med 600.000 invånare.... efter 4 veckors hårt arbete B) Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar det såelet, så jäkla kul, du kan hålla dig sysselsatt i flera timmar, jag kan inte spela det längre pga att min förra bra dator pajade :'( ^_^ och nån skrev tidigar i tråden att det är svårt att få bra byggnader, men det är ju halva nöjet :P opm du skaffar spelet så rekommenderar jag Rush hour också eller deluxe edition, det höjer spelglädjen. Livslängden är för övrigt obegränsad B)

*EDIT*

LOL! ;) jag hade en stad med 600.000 invånare.... efter 4 veckors hårt arbete B)

Ojdå! De var mycket :P Konstiga med mig när jag nådde 40.000. Var att när jag byggde nya "bostadssoner" Så byggde dom aldrig hus där fast dom fick vatten el osv. :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor