coola Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tycker ni att ja ska köpa Sim city 4 ?.Funderar lite på det just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tycker ni att ja ska köpa Sim city 4 ?.Funderar lite på det just nu Jo det är väl ett okej spel Fast spelar det inte längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jo det är väl ett okej spel Fast spelar det inte längre. Okej tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Det blir tråkigt efter några timmar... Redigerad 6 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det blir tråkigt efter några timamr... Jepp... Men jag tycker ändå det är ett riktigt bra spel, speciellt expansionspelet Rush Hour... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Mycket svårare att få bra hus där än i SimCity 3000. Jag tycker för övrigt att 3000 är roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Mycket svårare att få bra hus där än i SimCity 3000. Jag tycker för övrigt att 3000 är roligare Vilket av spelen är nyast?. Redigerad 6 augusti, 2005 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nja, vettefan om du ska göra det..spelet är kul ibland, men det blir väldigt enformigt efter ett tag. också tar det aldrig slut. man har aldrig något mål, man bara bygger på och bygger på och bygger på tills de inte finns plats för mer hus och grejer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jo, ska du väll. Men man tröttnar som sagt på det efter ett tag, bara för att man går i minus och blir skuldsatt. Fan omöjligt att gå med vinst. Annars är det jag som har dåligt affärs sinne. Har också Rush, men grafiken e pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Jepp... Men jag tycker ändå det är ett riktigt bra spel, speciellt expansionspelet Rush Hour... Jo, visst är det ett bra spel. Har inte kört Rush Hour men jag får väl ta och köpa hem det och testa. Redigerad 6 augusti, 2005 av Stardust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har man tid att spela det är det skitkul, men spelet kräver en bra dator med mkt ram-minne för att flyta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vilket av spelen är nyast?. Bra fråga. Av grafiken att dömma, och de fyrsiffriga numret som står efter "Copyrigh©" så tror jag att 3000 äldre än 4... Men, vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jävligt svårt spel, om ni frågar mig. Iofs var det länge sen jag spela det nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har inte testat 4:an, men jag gillar SimCity 2000 mest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 4 är nyare än 3k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hade sim city 4. Kul några veckor bara. Hade en stad med 40.000 invånare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Har man tid att spela det är det skitkul, men spelet kräver en bra dator med mkt ram-minne för att flyta på. Håller med. Svårt att få ekonomin att fungera i början. Men sen när det väl funkar så är det bara bygga det som behövs och tjäna ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Älskar det såelet, så jäkla kul, du kan hålla dig sysselsatt i flera timmar, jag kan inte spela det längre pga att min förra bra dator pajade :'( och nån skrev tidigar i tråden att det är svårt att få bra byggnader, men det är ju halva nöjet opm du skaffar spelet så rekommenderar jag Rush hour också eller deluxe edition, det höjer spelglädjen. Livslängden är för övrigt obegränsad *EDIT* Hade en stad med 40.000 invånare LOL! jag hade en stad med 600.000 invånare.... efter 4 veckors hårt arbete Redigerad 7 augusti, 2005 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det är rusikgt lätt att lyckas i 4an gå igenom tutorialen så är det lätt... bygg inte barndkår förnst de behövs etcetc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Älskar det såelet, så jäkla kul, du kan hålla dig sysselsatt i flera timmar, jag kan inte spela det längre pga att min förra bra dator pajade :'( och nån skrev tidigar i tråden att det är svårt att få bra byggnader, men det är ju halva nöjet opm du skaffar spelet så rekommenderar jag Rush hour också eller deluxe edition, det höjer spelglädjen. Livslängden är för övrigt obegränsad *EDIT* LOL! jag hade en stad med 600.000 invånare.... efter 4 veckors hårt arbete Ojdå! De var mycket Konstiga med mig när jag nådde 40.000. Var att när jag byggde nya "bostadssoner" Så byggde dom aldrig hus där fast dom fick vatten el osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts