allstars Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Kan nån ge mig tips på hur jag klarar av skit uppdraget **Phnom Pehn '86* hinner skjuta ner idioterna på taket och undervåningen samt några på marken sen plus att jag spränger några bilar sen kraschar helikopter fan GRRRRRRRRR går bara inte !!!!! så jäkla svårt att sikta med snipern !!!!och sen måste man börja om igen och igen o igen ,,,,,,,,,,,snälla hlälp mig innan jag kastar ut spelet genom fönstret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Snipern??? Det är en M60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 11 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Snipern??? Det är en M60 skitsamma va det är ! hade några tips ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 håll inne skjut-knappen. det gjorde jag och jag klarade det. man får hitta sina egna sätt. det är en "ruger" inte m-60 föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 skjut så många röda tunnor som möjligt, se till att du skjuter gubbarna så fort som möjligt, vänta inte till att heliptern står still Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_yakuza_man91 Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Mitt råd: du har ju hur många skott till ditt gevär eller m-60 eller vad det nu är......så bara peppra hela tiden.....Ha tålamod din idiot!! e du noob eller?? uppdraget e ju barnenkelt lätt!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 det är i och föersej en m-60 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 hmm... var för mig att det var en ruger. annars så är det väll en m-4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 håll inne skjut-knappen. det gjorde jag och jag klarade det. man får hitta sina egna sätt. det är en "ruger" inte m-60 föresten. Nepp, M60, inte M4, inte Ruger, utan M60. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) man ser det på vapenikonen på längst upp till höger...... Redigerad 12 januari, 2003 av vigge89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Tog mig nästan en hel kväll att klara det pissuppdraget! Men när det är klart är alla öar tillgängliga!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Inte för att skryta, men jag klarade det uppdraget på första försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 jag med...det var inte alls svårt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 Inte för att skryta, men jag klarade det uppdraget på första försöket. finns fler som gjorde det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) Kan nån ge mig tips på hur jag klarar av skit uppdraget **Phnom Pehn '86* hinner skjuta ner idioterna på taket och undervåningen samt några på marken sen plus att jag spränger några bilar sen kraschar helikopter fan GRRRRRRRRR går bara inte !!!!! så jäkla svårt att sikta med snipern !!!!och sen måste man börja om igen och igen o igen ,,,,,,,,,,,snälla hlälp mig innan jag kastar ut spelet genom fönstret mm själv hade jag inte så mkt problem men det e ju bara och sikta skjuta om om igen testa olika tekniker... Redigerad 22 januari, 2003 av GTA-Newbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logi Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 klarade de på 2:a försöket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robert86 Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 (redigerad) Mitt råd: du har ju hur många skott till ditt gevär eller m-60 eller vad det nu är......så bara peppra hela tiden.....Ha tålamod din idiot!! e du noob eller?? uppdraget e ju barnenkelt lätt!!!! eru dum eller? otrevlig? Redigerad 13 januari, 2003 av Robert86 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vicecityekung Skrivet 21 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2003 Mitt råd: du har ju hur många skott till ditt gevär eller m-60 eller vad det nu är......så bara peppra hela tiden.....Ha tålamod din idiot!! e du noob eller?? uppdraget e ju barnenkelt lätt!!!! håller fan med du värkar suga på vc!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Kan nån ge mig tips på hur jag klarar av skit uppdraget **Phnom Pehn '86* hinner skjuta ner idioterna på taket och undervåningen samt några på marken sen plus att jag spränger några bilar sen kraschar helikopter fan GRRRRRRRRR går bara inte !!!!! så jäkla svårt att sikta med snipern !!!!och sen måste man börja om igen och igen o igen ,,,,,,,,,,,snälla hlälp mig innan jag kastar ut spelet genom fönstret TRÄNA!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maik Skrivet 22 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2003 Inte för att skryta, men jag klarade det uppdraget på första försöket. ja me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts