maxmackan Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tjena! Jag avr ute och åkte lite mc i san andreas när jag såg detta easter egg. Det ser ju exakt ut som en hidden package från VC.. Kanske gammal men ny för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Ska jag va ärlig så va den med på den första bilden jag någonsin såg grån SA. edit:glömde, jag såg nog dem 4 första från gtasajten innan (osäker) Redigerad 5 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ska jag va ärlig så va den med på den första bilden jag någonsin såg från SA. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Bilden var ny för mig ialafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den var med i en av de första bilderna innan PS2 releasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Såg den första gången jag körde SA på ps2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Såg den första gången jag körde SA på ps2. Och hur länge lär du inte lirat om det var första ggn du lirade på ps2?? typ 36 timmar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tetris Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vad är "easter egg" för något...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vad är "easter egg" för något...? Hemliga eller "gömda" saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Han skämtade. " " betyder att han var ironisk. Redigerad 6 augusti, 2005 av JohnnyH87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Och hur länge lär du inte lirat om det var första ggn du lirade på ps2?? typ 36 timmar?? Din lilla n00b. Om man gjorde uppdraget "tagging up turf så ligger den lilla easter ägget bara en kort "walk" därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det tar väl inte direkt 36 timmar att åka dit...man kanske inte gör updrag hela tiden, jag utforskade hela LS innan jag började med updrag(eller ja inte exakt hela men största delen). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Din lilla n00b. Om man gjorde uppdraget "tagging up turf så ligger den lilla easter ägget bara en kort "walk" därifrån. Den taggen är inte en del av uppdraget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts