Arman Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Letar efter en patch till MSN Messenger där man blir meddelad när någon har börjat starta en konversation med mig, dvs. när kontakten klickar på mitt namn. Vet någon var man kan hitta en sådan patch? Och finns det inte något sätt att få ColorNick eller liknande att fungera för mina kontakter utan att dem kräver något annat än MSN Messenger? Redigerad 5 augusti, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Mess.be har det mesta. BOT Redigerad 5 augusti, 2005 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 MessengerDiscovery har den funktionen http://www.msgdiscovery.com/?p=features passa dig när du instalerar så du inte råkar instalera "sponsor-program" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 MessengerDiscovery har den funktionen http://www.msgdiscovery.com/?p=features passa dig när du instalerar så du inte råkar instalera "sponsor-program" ... Annars kan det bli jobbigt! *Mycket medveten om det* Håll ögonen öppna efter "klickboxes" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 StuffPlug-NG har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 StuffPlug-NG har det. Nähe! inte min vers iaf, bara meddelande när nån stänger, inte öppnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
EmasXP Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Nähe! inte min vers iaf, bara meddelande när nån stänger, inte öppnar Jaså? Kan ha fel, men jag har iaf för mig att den hade det. Redigerad 5 augusti, 2005 av EmasXP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Nähe! inte min vers iaf, bara meddelande när nån stänger, inte öppnar Även fast jag har kryssat i att det ska komma upp ett meddelande när någon öppnar mitt fönster händer inget. Men när det stänger så kommer ett meddelande upp.. Jag har Msndiscovery. Redigerad 5 augusti, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Även fast jag har kryssat i att det ska komma upp ett meddelande när någon öppnar mitt fönster händer inget. Men när det stänger så kommer ett meddelande upp.. Jag har Msndiscovery. Konstigt, jag ahr aldrig testat funktionen själv, så kan inte hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) StuffPlug-NG har det. StuffPlug hade det innan men pga av tekniska själ var de tvungna att ta bort den... Hittade ett plugin vid namn openConvo... vet inte om det är en sådan som jag letar efter... Redigerad 5 augusti, 2005 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Konstigt, jag ahr aldrig testat funktionen själv, så kan inte hjälpa dig Ok, men man märker ju ändå när folk stänger ens fönster så det spelar ju inte så stor roll egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts