Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 AGP eller PCI-Express? AGP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 AGP. http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=ABKV-81 Är dock inte jätte insatt.. Hittade bara moderkort som klarade 2gb minne dock.. Räcker ju helt klart, men dom flesta brukar klara 4 gb (Tror jag ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 AGP. Detta är bättre, det Ace länkade till är m-ATX som är mindre och det finns inte så många pci platser. http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010067552 3 IDE kanaler, 4 sata kanaler, 5 PCI platser och ett Gbit nätverkskort 10/100/1000 Mbit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Detta är bättre, det Ace länkade till är m-ATX som är mindre och det finns inte så många pci platser. http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010067552 3 IDE kanaler, 4 sata kanaler, 5 PCI platser och ett Gbit nätverkskort 10/100/1000 Mbit. Jo, Den var bättre.. Glömde Dustin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Detta är bättre, det Ace länkade till är m-ATX som är mindre och det finns inte så många pci platser. http://www.dustin.se/dacsaportal/?ProdID=5010067552 3 IDE kanaler, 4 sata kanaler, 5 PCI platser och ett Gbit nätverkskort 10/100/1000 Mbit. Stöder det Sempron-modellen också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det vet jag därimot inte, kan kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Stöder det Sempron-modellen också? Omg har du Sempron? Som Eb2 sa: "Sempron!? ... Blöjmärke!" Inget illa ment Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Köp det här istället det är dock bara 9600 men det har 256mb men dom är nog ungefärt lika bra tror jag så om du vill spara pengar så kan du köpa 9800 för det var biligare Nejdu, det måste vara under tusenlappen! Och som frallan sa, så spelar det ingen roll om det är 128 eller 256 mb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 (redigerad) Omg har du Sempron? Som Eb2 sa: "Sempron!? ... Blöjmärke!" Inget illa ment Det beror på du. AMD Sempron till Socket A - Gammal troughbredkärna. Dock så är 3000+ en Barton med annat namn.(woohoo stavning) Amd Sempron till Socket 754 - AMD64 med mindre cache. Redigerad 22 augusti, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det beror på du. AMD Sempron till Socket A - Gammal troughbredkärna. Dock så är 3000+ en Barton med annat namn.(woohoo stavning) Amd Sempron till Socket 754 - AMD64 med mindre cache. ... Man lär sig nåt nytt varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 22 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 augusti, 2005 Det beror på du. AMD Sempron till Socket A - Gammal troughbredkärna. Dock så är 3000+ en Barton med annat namn.(woohoo stavning) Amd Sempron till Socket 754 - AMD64 med mindre cache. Däremot är Sempron mer användt i bärbara datorer, eftersom dom drar mindre ström, och därför längre batteri-tid. Sen är dom ju klenare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Sapphire Radeon 9600 Pro klarar av alla de senaste spelen. Det är det grafikkortet jag ska köpa, sen får folk gnälla hur mycket de vill. Är det någon som vet nåt extremt billigt headset, när vi ändå är inne på datatillbehör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Sapphire Radeon 9600 Pro klarar av alla de senaste spelen. Det är det grafikkortet jag ska köpa, sen får folk gnälla hur mycket de vill. Är det någon som vet nåt extremt billigt headset, när vi ändå är inne på datatillbehör? Det som jag har? http://www.inet.se/produkter_info.asp?p=6303156 Dock så släpper det ut rätt mycket ljud, men det låter bra och är billigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Det som jag har? http://www.inet.se/produkter_info.asp?p=6303156 Dock så släpper det ut rätt mycket ljud, men det låter bra och är billigt. Hur mycket faktpris har Inet? *EDIT* Hittade det nu. Så fan heller. Får kolla runt i butiker och skit istället. Redigerad 27 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hur mycket faktpris har Inet? *EDIT* Hittade det nu. Så fan heller. Får kolla runt i butiker och skit istället. Eller så åker du till hisingen och köper det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Eller så åker du till hisingen och köper det? Eller så åker jag till fuckin' Hobbex i Nordstan och fuckin' köper första bästa kassa headset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Eller så åker jag till fuckin' Hobbex i Nordstan och fuckin' köper första bästa kassa headset Ja, eller så åker du Inet och rådfrågar personalen för att dem, till skillnad från Hobbex, har en smärre smula kunnig personal. Och det viktigaste av all - en snygg tjej i kassan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Ja, eller så åker du Inet och rådfrågar personalen för att dem, till skillnad från Hobbex, har en smärre smula kunnig personal. Och det viktigaste av all - en snygg tjej i kassan Mjahaja... Nu är det produkterna som räknas för min del Jag tror inte jag åka till Inet *EDIT* Vad fint vi har kompletterat varandra i de senaste postarna (skrivit varannat inlägg på en lång rad) :"> Redigerad 28 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Mjahaja... Nu är det produkterna som räknas för min del Jag tror inte jag åka till Inet *EDIT* Vad fint vi har kompletterat varandra i de senaste postarna :"> ... Vad det nu innebär... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts