Siana Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 I'm a wealthy man (Hata 'Target="frame"'!!! ) Ny länk Vilket pris är det som gäller? Varför står det (580) under? För mig är det radeon som gäller! Om det blir http://www.dataparadiset.com/default.asp?pid=19449 den eller http://www.dataparadiset.com/default.asp?pid=19473 den är det bara plånboken som vet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hej alla glada forumiter! jag har nästan samma fråga som Stora_tomtefar. Nämligen finns det något grafikkort som är bättre än mitt geforce 6600 och kostar runt 1500 riksdaler? tackar så mycket på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hej alla glada forumiter! jag har nästan samma fråga som Stora_tomtefar. Nämligen finns det något grafikkort som är bättre än mitt geforce 6600 och kostar runt 1500 riksdaler? tackar så mycket på förhand Ja din mammas rövhål tillexempel. Hehe var bara tvungen när du hade en sån passande signatur Kolla på pricerunner.se Bästa sidan helt klart när man letar grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men hur vet jag vilka kort som kan vara bättre än geforce 6600? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Men hur vet jag vilka kort som kan vara bättre än geforce 6600? För det mesta så är ju alla kort som är nyare än 6600 bättre, men annars är det bara att kolla på specifikationerna... Inte för att jag vet så mycket om det, men det ska antagligen vara så högt som möjligt *EDIT* Siana, det kostar 725 kr, det är momsen som är inräknad Redigerad 7 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 FEL rätta sidan om man ska ha grafikkort är kelkoo.se har jätte stort ut bud men ja ska köpa ett från dustin.se .Men jag undrar vilket kort e bäst Radeon 9600PRO Advantage 256MB eller GeForce 6600 256MB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Den här funkar också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Köp ett 6600gt och må bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 .köp det jag har, ATI radeon X850 Xt , endast 5800:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 FEL rätta sidan om man ska ha grafikkort är kelkoo.se har jätte stort ut bud men ja ska köpa ett från dustin.se .Men jag undrar vilket kort e bäst Radeon 9600PRO Advantage 256MB eller GeForce 6600 256MB Säljer inte dustin bara till företag . Kanske inte, men eftersom dom främst säljer till företag tänk på att priserna är exkl. moms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kan någon säga mig om Asus p4vp- micro ATX är ett bra moderkort? Tänkte köpa den här datorn, men är inte ett dugg haj på moderkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Kan någon säga mig om Asus p4vp- micro ATX är ett bra moderkort? Tänkte köpa den här datorn, men är inte ett dugg haj på moderkort. Om du googlar så ser du att du får väldigt lite resultat... Men, jag skulle tro att det är dugligt. *EDIT* Jag tittade på Inet.se... Dessa kort kort1 kort2 kort3 kostar lika mycket, men det är ändå det i mitten som jag bör satsa på (som kommer först på måndag om en vecka! ) Redigerad 8 augusti, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det går att endra priserna på dustin till ink moms men jag frågar igen radeon 9800 256mb eller geforce 6600 256mb??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Det går att endra priserna på dustin till ink moms men jag frågar igen radeon 9800 256mb eller geforce 6600 256mb??? Innan frågade du om 9600, men jag skulle ändå säga att 6600 är bättre. Om ni undrar vilket kort som är det bästa är det lättaste att googla efter recensioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Men jag föredrar dustin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Var hittar jag biligare Geforce 6600 än tusenlappen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Var hittar jag biligare Geforce 6600 än tusenlappen då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Grattis. Du är den första som lyckats med frippelpost. 6600 under 1000:-? Nehej du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Frippelpost hehe de va inte meningen att det skulle bli så mycket , men de måste ju gå att hitta de under tusenlappen någon stans, annars så komer jag att köpa ett på dustin för 1000kr med 256mb det är ju ganska bra ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts