Epson Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har redan san andreas på ps2. Borde jag köpa det på PC och sälja det på ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har redan san andreas på ps2. Borde jag köpa det på PC och sälja det på ps2? Nej - Enligt min mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kanske om du vill modda och sånt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jaa det borde du kanske..? Om du vill. om du fixar ljudbuggen så e det bra med PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har det på både PS2 och PC och jag måste säga att PC versionen helt klart är värt att köpa, förutsett att man har en tillräckligt bra dator, dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej absolut inte, PC versionen laggar och låter som nått jävla elvisp typ. PS2 är rent och ssnyggt bed skönt ljud och härlig spelkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej absolut inte, PC versionen laggar och låter som nått jävla elvisp typ. PS2 är rent och ssnyggt bed skönt ljud och härlig spelkänsla. Eh? Vad har du för skitdator? Beror ju självklart vad man har för dator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hos mig går det mjukt och ljudlöst. Din dator klarar förmodligen inte San Andreas. försök att skruva ner upplösningen och draw distance, så ska det nog flyta på bättre, eller skaffa en ny dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Eh? Vad har du för skitdator? Beror ju självklart vad man har för dator Ja det gör det och det som är bar med PS2 är att spelar ingen roll vad för PS2 man har. Min dator är riktigt bra men mitt grafikkort hör hemma på en soptipp. Men för mig var det helt wacko, men på PS2 behöver man aldrig oroa sig för grafikkort och annat. Utan det är bara stoppa in skivan och köra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja det gör det och det som är bar med PS2 är att spelar ingen roll vad för PS2 man har. Min dator är riktigt bra men mitt grafikkort hör hemma på en soptipp. Men för mig var det helt wacko, men på PS2 behöver man aldrig oroa sig för grafikkort och annat. Utan det är bara stoppa in skivan och köra. Där har du så jävla rätt! Men om det funkar bra på pc så tycker jag pc är bäst. Det är en hård värld med svåra beslut vi lever i... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej, PS2 ska det vara , rätt spelkänsla! Min brorsa har det på PC och det e sämst tycker jag, det laggar inte o så men det blir fel känsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja det gör det och det som är bar med PS2 är att spelar ingen roll vad för PS2 man har. Min dator är riktigt bra men mitt grafikkort hör hemma på en soptipp. Men för mig var det helt wacko, men på PS2 behöver man aldrig oroa sig för grafikkort och annat. Utan det är bara stoppa in skivan och köra. Du skrev det så som att det laggade och sket sig för alla vilket givetvis är fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag kör pc versionen o har varken hört nån ljudbugg eller sett nån gymbugg!! Flyter helt perfekt. har iofs en rätt hyfsad dator! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Gym-buggen dyker bara upp för vissa ibland. Men den är lätt fixad. Likaså ljudbuggen fixas lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Du skrev det så som att det laggade och sket sig för alla vilket givetvis är fel. Jag har (tycker jag iaf) inte gjort något som är fel, jag sa bara att det laggar och så, alla fattar väl att jag menar min dator. Sen tycker jag spelkänslan är tråkig också, att svänga med pilarna känns som att sitta och spela på nått tråkigt gratis internet spel. Redigerad 7 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Men att sikta med musen är väll lite roligare än att trycka på knappar för att få siktet på det man vill?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag har (tycker jag iaf) inte gjort något som är fel, jag sa bara att det laggar och så, alla fattar väl att jag menar min dator. Sen tycker jag spelkänslan är tråkig också, att svänga med pilarna känns som att sitta och spela på nått tråkigt gratis internet spel. Spela med en gamepad om du tycker att det är så tråkigt då. Personligen tycker jag att styrningen fungerar utmärkt med tangentbord och mus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
United Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ja det borde du!Jamamän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts