P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Dom borde nu fixa nya Globala moderators och göra sig av med stellan, Min åsikt. Göra sig av med StellHell? Du verkar ha en klump potatismos som hjärna. Stellan är en ultimat moderator. Han är sträng och tvekar inte att säga ifrån till små skitungar. <3 StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Han gör själv påhopp men inte varnas han för det...sen P-C, du tycker jag spammar...då tycker jag synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 P-C, du tycker jag spammar...då tycker jag synd om dig. Så snuttigt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Han gör själv påhopp men inte varnas han för det...sen P-C, du tycker jag spammar...då tycker jag synd om dig. Han e moderator kan inte få straff. (bara kickas av hultan) precis som Kungen kan inte få fängelse eller böter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Göra sig av med StellHell? Du verkar ha en klump potatismos som hjärna. Stellan är en ultimat moderator. Han är sträng och tvekar inte att säga ifrån till små skitungar. <3 StellHell Brownnose! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Han e moderator kan inte få straff. (bara kickas av hultan) precis som Kungen kan inte få fängelse eller böter Varför ska det vara så för? han ska väl kunna få straff som alla andra, isf är kungen hultan här och som sagt så kan bara kungen inte få straff, resten av familjen (a.k.a. mod här) kan det. borde kunna själv få straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Varför ska det vara så för? han ska väl kunna få straff som alla andra, isf är kungen hultan här och som sagt så kan bara kungen inte få straff, resten av familjen (a.k.a. mod här) kan det. borde kunna själv få straff. Passar det inte, stick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Varför deT? jag kan ju spamma här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Varför deT? jag kan ju spamma här.. Med den attityden blir du inte långvarig.. Tycker Hultan kan stänga denna tråd nu, känns som att det är slutdiskuterat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jaha...det var ju synd att den bästa moderatorn nu har lämnat detta forum. Off topic: Dom borde nu fixa nya Globala moderators och göra sig av med stellan, Min åsikt. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/ROFL_smile.gif Fortfarande putt för jag dissade ditt älskade Maplestory! Muahahahaahaha, alltid lika kul att göra dom små liven ledsna i ögat. Vad fan tror du jag är här för? Varför deT? jag kan ju spamma här.. Snälla, börja idag. Då har du 4 dagar kvar här sen sätter jag en 999dagars hybernating på dig. Fjomp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Synd att han drog.. har inget mer att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Synd att han drog.. har inget mer att säga Han är tillbaka ju Offtopic: Stör mig som satan på din avatar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2005 Han är tillbaka ju Offtopic: Stör mig som satan på din avatar! Heh, indeed den där gubben ser så ful ut heh. Nåja, tråkigt att han hoppade av... men han är fortfarande kvar på forumet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 2 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2005 Av någon anledning hittade jag hit den här natten och hittade denna topic. För er som inte har en susning om vem jag är så ingick jag i den första "klassiska" (om man vågar kalla dem så ) gruppen moderators, och jag var den första som hoppade av (1½ år sedan ungefär) Jag hade flera anledningar till att sluta. Dels spelade jag inte lika mycket GTA längre, dels började annat ta tid och jag kände att jag inte var så aktiv som jag ville vara som moderator. Sedan är det väl som sagt så att man går igenom skeenden i livet. Jag har inga dåliga minnen härifrån, men det kändes väl som ett avslutat kapitel på något sätt, ibland är det så bara? En del skriver om "spammet nu förtiden", men redan på min tid (d.v.s oktober-november 2002) fanns det där, och jag blev en gång så sur att skrev ett adjömanifest (vilket resulterade i en halvtimmeslång frånvaroprotest :"> ) Skillnaden är väl att man då störde sig på nån enstaka som gjorde dumma saker och idag är det hur många som hellst. Sen spammade man nog rätt mycket själv, korta betydelselösa inlägg med fyra smilies i rad. Men jag drar slutsatsen att på den tiden gjorde det inte så mycket eftersom det var så få medlemmar... Jag tittar fortfarande in på Sajten då och då för att följa nyheterna i GTAvärlden, och så måste man ju kolla in på forumet ibland för att se efter hur gode vännen Arvid sköter sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Whoopee! Nu stannar du! *tvinga* Kul att du tittar in iaf.. Redigerad 3 september, 2005 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Heyy whoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Hurra, Misterwhoopee är tillbaka, nu ska vi ha party!( ) Redigerad 3 september, 2005 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 (redigerad) Misterwhoopie var före min tid. :"> Redigerad 3 september, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2005 Misterwhoopie var före min tid.:"> Same here. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts