Mahalo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Ja. Ganska tråkigt förmodar jag. Funnylin var en av de få på detta forum som jag faktiskt kunde tolerera. Men jag tycker att det var ett riktigt smart drag av honom att stiga ner som moderator. Jag har aldrig sett tjusningen i att vara moderator. För om sanningen ska fram: är inte alla mods bara förklädda nazister som egentligen försöker tillfredställa sina perversa behov genom att upprätthålla ordningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 För om sanningen ska fram: är inte alla mods bara förklädda nazister som egentligen försöker tillfredställa sina perversa behov genom att upprätthålla ordningen? Öhm, jo. I alla fall till viss del, så auktoritet spelar in en hel del. Att kalla dem "nazister" är väl one step over 'ze line, men... Swine! Whores! Bwahaha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Öhm, jo. I alla fall till viss del, så auktoritet spelar in en hel del. Att kalla dem "nazister" är väl one step over 'ze line, men... Swine! Whores! Bwahaha. One step? you poor fool. Just wait till you see those goddamn bats. Äh, det var väl mest menat som ett skämt, men lite sanning finns det i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 One toke är det väl? låten dom lyssnar på som han sjunger med i heter iaf One toke over the line Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 One toke är det väl? låten dom lyssnar på som han sjunger med i heter iaf One toke over the line Jo jag vet. Men det blev "step" som svar på det tidigare inlägget, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 .I see.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 .I see.. ".I see"? Varför den fula punkten om du ändå ska skriva med stor bokstav?! 'TMAKES NO SEEEENSE! One toke over the line, sweet jesus... one toke over the line! [Notera att jag skrev "Jesus" Gonzo-style. Mahaha...] Back on topic, eh? Som sagt, peta upp Topp3 till fulltidsmoderator. He 'da man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 ".I see"? Varför den fula punkten om du ändå ska skriva med stor bokstav?! 'TMAKES NO SEEEENSE! .vet inte.. en ren vana.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dålig och fjantig vana skulle jag vilja säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dålig och fjantig vana skulle jag vilja säga. Jaha, och du kände att det var givande att tillföra detta i ämnet?. Nej det tror jag inte att du gjorde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dom var endå inne på det, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Dom var endå inne på det, så. Nej, men var det nödvändigt att skriva att det var fjantigt? Det skapar ju bara en massa onödiga disskusioner som senare kan leda till påhopp m.m vilket är totalt onödigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om det nu blir något påhopp kan jag lova dig att jag inte kommer ligga bakom det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om det nu blir något påhopp kan jag lova dig att jag inte kommer ligga bakom det. Nej, det har jag ej sagt heller. Men din kommentar kan vara en utlösande faktor till det hela. Men strunt samma nu. OnT nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aja för att gå ontopic så är det synd att Funny slutar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 (redigerad) Strange, very strange... 3 år va visst gränsen :'( Det ingick i min stora plan hela tiden. Inget avskedsbrev fick vi heller.Ehm...buh-bye. Får hoppas att han fortsätter vara aktiv. Var annars ska vi få all fakta om Lost och andra program och filmer www.imdb.com??? Jag har mer info om Lost än imdb! Redigerad 21 augusti, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Det ingick i min stora plan hela tiden. Ehm...buh-bye. Ah det var lägesen(tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 [Osynligt för Funnylin] Grabbar (och tjejer) vad sägs om att vi hotar att skicka virus till Funny's dator om han inte stannar? [/Osynligt för Funnylin] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 [Osynligt för Funnylin] Grabbar (och tjejer) vad sägs om att vi hotar att skicka virus till Funny's dator om han inte stannar? [/Osynligt för Funnylin] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2005 Jag har mer info om Lost än imdb! Mohahaha vad var det jag sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts