Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ursäkta mig men är det jag som har druckit för mycket cola ikväll eller rör dig avatar på sig väääldigt lite! Upp till var & en att avgöra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej inte du också, funny. Snart är alla oldie-moderatorer borta. Jag kommer sakna dina (oftast) roliga trådlåsar-kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej inte du också, funny. Snart är alla oldie-moderatorer borta. Jag kommer sakna dina (oftast) roliga trådlåsar-kommentarer. Jo dom var goa som fan. Arvid du kommer stanna iallafall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo dom var goa som fan. Arvid du kommer stanna iallafall? Räkna med mig, jag stannar tills forumet går i graven eller tills jag får sparken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!! Just skulle det vara Funnylin. MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Räkna med mig, jag stannar tills forumet går i graven eller tills jag får sparken. Du får gärna vara mer aktiv nu, Arvid http://67.18.37.14/19/132/emo/sly.gif för vi verkar bara ha två "overall"-moderatorer nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Okej... Jag håller med till inte ens en procent. Om det vore så, så kan man ju fråga sig varför det finns en allmän, spel, musik, film & grafik del i forumet, samt "gta-liknande spel" där man kan snacka driver, true crime, mafia, streets of LA och the getaway. Och om jag inte minns helt fel så finns det väll två klistrade trådar i spel-avdelningen där man på en kan snacka CS och den andra Battlefield. Tänkt dig att det är Gtasajtens forum men det finns fler delar med andra spel än GTA (och då räknar man inte med modding eller allmänt gtasnack för det är inte spel, right!) Får en att tänka va!? så innan du skriver sånan saker till någon annan, så ta en titt på hur många som värkligen hänger på GTA-delarna! Det är precis som KalleR skrev, folk tappar intresse efter releasen. Det jag menar är inte att det är förbjudet att tappa intresse för ett gta-spel efter men har spelat groteskt mycket. och om man tappar intresse så ska man sticka här ifrån. det som jag tycker är knäppt det är folk som reggar sig på ett forum för att inte disskutera gta. anledningen till varför jag tror det finns allmänt, spel, musik, film & grafik etc. är för att man inte ska tröttna på forumet lika mycket. där man kan ha lite småkul som topicar "dagens lol" m.m. men jag tror därimot inte att det finns för att folk ska regga sig och bara hänga där. tror att mr. hultan kommer lägga en komentar ang. det här då kanske han kan svara på tanken kring underforumen. nu tänker jag inte skriva mer i denna topic eftersom mina inlägg här har ingenting med funnylins avgång som moderator. Redigerad 7 augusti, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Du får gärna vara mer aktiv nu, Arvid http://67.18.37.14/19/132/emo/sly.gif för vi verkar bara ha två "overall"-moderatorer nu. Jag, stell, och arvid, 3st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Skit också. Men som jag sett är Funny inte helt borta. Om han nu är moderator eller ej, spelar inte jättestor skillnad. KalleR kan vara rolig när han vill också Som när du skulle låsa rollspels- tråden Öppna den igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 :'( :'( :'( Synd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag, stell, och arvid, 3st Det vet jag. Men eftersom Arvid är .. tveksamt aktiv så käns det bara som två, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Räkna med mig, jag stannar tills forumet går i graven eller tills jag får sparken. Väldigt bra P-C: Arvid kanske har annat att göra på sommaren än att sitta inne vid datorn och kolla gtasajten Redigerad 7 augusti, 2005 av _-MadeMaN-_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Näjje funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Väldigt bra P-C: Arvid kanske har annat att göra på sommaren än att sitta inne vid datorn och kolla gtasajten Han brukar inte vara så aktiv på terminerna heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Får hoppas att han fortsätter vara aktiv. Var annars ska vi få all fakta om Lost och andra program och filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Får hoppas att han fortsätter vara aktiv. Var annars ska vi få all fakta om Lost och andra program och filmer www.imdb.com??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 www.imdb.com??? Vem orkar gå in på imdb när Funnylin finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vem orkar gå in på imdb när Funnylin finns. Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Du är så snäll, Pico. http://67.18.37.14/19/132/emo/crying2.GIF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det jag menar är inte att det är förbjudet att tappa intresse för ett gta-spel efter men har spelat groteskt mycket. och om man tappar intresse så ska man sticka här ifrån. det som jag tycker är knäppt det är folk som reggar sig på ett forum för att inte disskutera gta. anledningen till varför jag tror det finns allmänt, spel, musik, film & grafik etc. är för att man inte ska tröttna på forumet lika mycket. där man kan ha lite småkul som topicar "dagens lol" m.m. men jag tror därimot inte att det finns för att folk ska regga sig och bara hänga där. tror att mr. hultan kommer lägga en komentar ang. det här då kanske han kan svara på tanken kring underforumen. nu tänker jag inte skriva mer i denna topic eftersom mina inlägg här har ingenting med funnylins avgång som moderator. Precis, dom forumen är bara till för att det inte ska vara helt dött under tider då GTA inte är så aktuellt. Reggar man sig för att bara besöka dom forumen har man gjort fel, finns massor av bra och svenska all-around-forum på nätet. Och som sagt, detta har inget med Funnylin att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts