Frenzy Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Diskussion avslutad. Tss du har ingetning att säga till om mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Diskussion avslutad. Bah...Nu är du bara hedersmedlem, Vi struntar fullkomligt i dig! Skämt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Fan vad jag önskar att allt var som förrut. Fan vad jag önskar att jag inte hade skolkat så jävla mycket. Fan vad jag önskar att jag kunde hanterat skolan i nian. Fan vad jag saknar er!!! Jag är väl bara rädd... jag har varit asocial så länge så att jag inte längre vågar gå utanför dörren... Varför? Ingen aning. Faaan :'( Blev ledsen nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Faaan :'( Blev ledsen nu... Rörd menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Rörd menar du? Nja, det vetefan. Visst, det var fint och känslomässigt sagt, så lite rörd bleb jagväl men det var mest sorgligt så ledsen blev jag mest. Hade jag menat rörd hade jag väl skrivit det, vad tror du jag har för ordförråd egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Fan vad jag önskar att allt var som förrut. Fan vad jag önskar att jag inte hade skolkat så jävla mycket. Fan vad jag önskar att jag kunde hanterat skolan i nian. Fan vad jag saknar er!!! Jag är väl bara rädd... jag har varit asocial så länge så att jag inte längre vågar gå utanför dörren... Varför? Ingen aning. *Snyft* :'( Rörd :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Snart kommer du böna o be om att bli mod igen =) Gtasajtens dråg har redan Startat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 (redigerad) Gtasajtens dråg har redan Startat Bara börjat menar du. För att leka besserwisser, det stavas drog. Redigerad 27 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 27 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2005 Snart kommer du böna o be om att bli mod igen =) Varför skulle jag behöva vara mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Varför skulle jag behöva vara mod? För att få en sån där fin ikon under sin avatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 För att få en sån där fin ikon under sin avatar Kan du ha iallafall. Bara att klistra in den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 (redigerad) Varför skulle jag behöva vara mod? Därför jag vill det. Redigerad 28 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Därför jag vill det. Seriöst..... Riktigt bra anledning... - Kan inte du hoppa från ett berg? - Varför då? - För att jag vill det! Låter helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Helvete Funny. Du var faktiskt bäst på forumet och skönast (hmm). Även fast jag alltid tänkt dig som en halvfet kille med mörkblont hår. Men ack så fel man kan ha, förutom en sak: att du har humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2005 Helvete Funny. Du var faktiskt bäst på forumet och skönast (hmm). Även fast jag alltid tänkt dig som en halvfet kille med mörkblont hår. Men ack så fel man kan ha, förutom en sak: att du har humor. Haha... BRa bild av honom du hade då... Förutom att den var helt fel... Bortsett ifrån att han har en hel del humor.... Det är läskigt vad mycket humor den killen har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Helvete Funny. Du var faktiskt bäst på forumet och skönast (hmm). Även fast jag alltid tänkt dig som en halvfet kille med mörkblont hår. Men ack så fel man kan ha, förutom en sak: att du har humor. Still here. Jag ville inte vara moderator längre bara. Därför jag vill det. Application sent to Hultenius. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Varför skulle jag behöva vara mod? Därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Varför skulle jag behöva vara mod? Du kanske typ vill ha lite makt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2005 Han har ju redan varit moderator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts