tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag andvänder ett program som heter ccleaner. När jag hade scannat för olika skit så kom den fram jag rensade allt men sen så scannade jag igen för att se om allt var borta. Men en fil som är 3,2 kb stor finns kvar där hela tiden. Är det sån som vet var denna mapp ligger så är jag tacksam. Här är en bild som visar vad är problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Någon som kan hjälpa mig. Skribb snälla hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Skulle nog tro att det är IE (internet explorer) som skapar den filen varje gång du startar, ja, IE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag tror inte det men jag vil i själva verket veta var mappen temporära internetfiler ligger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ha på visa dolda mappar sen Documents And Settings / Användarnamn / Lokala Inställningar. Där ligger den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Någon som kan hjälpa mig. Skribb snälla hjälp mig! Med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hans problem? löst nu (väl?) men antagligen så menade han det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det verkade som det var ett certifikat, tack så jätte mycket till _-MadeMaN-_. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts