axek Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag tänkte bara säja att Underworld (snart kommer uppföljaren!!) är den bästa action jag sett , och nu vill jag inte att ni börjar argumentera om vilka filmer ni tycker är bäst utan vad ni tycker om Underworld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote: Ej sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null vote. Har inte sett den. vad fan var det för jäkla alternativ? "Jag kan inte göra bättre"? Det är väl klart att vi inte kan göra bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
axek Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null vote. Har inte sett den. vad fan var det för jäkla alternativ? "Jag kan inte göra bättre"? Det är väl klart att vi inte kan göra bättre? Det stod jag kan göra bättre (senast jag kollade) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är det den med Vampyrer och varulvar? Isåfall är den faktiskt ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det stod jag kan göra bättre (senast jag kollade) haha ord! null vote...inte sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har inte sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inte sett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag suckar inte åt filmen för den har jag ej sett men jag suckar åt pollen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har sett den och denn är bra, men det finns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Finns bättre... Helt okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Actionfilmer är såååå ute Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Actionfilmer är såååå ute Vad är "inne" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vad är "inne" då? Mystiska thrillers, skräck, och dramakomedier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Inte sett... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mystiska thrillers, skräck, och dramakomedier Jo de gillar ja kanske inte Dramatiska komedier men komedier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jo de gillar ja kanske inte Dramatiska komedier men komedier Vissa drama-filmer kan vara sjukt bra Däribland Gudfadern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mystiska thrillers, skräck, och dramakomedier Typ Gothika, The Grudge, och Bewitched? Hah. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Null vote: ej sett. ( Min hundrade post! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Mystiska thrillers, skräck, och dramakomedier Skräck is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts