Tackleberry Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Här hittar ni uppgiften: http://www.coudal.com/thefish.php Det är en så kallad "kluring". Det är ingen gåta eller så, eftersom det är logiskt tänkande som krävs. Ren logik alltså. Den sägs vara skriven av Albert Einstein och enligt han ska bara 2% av alla i världen klara den. Detta självklart något han har gissat, själv tror jag att fler skulle klara den. Aja, jag har iaf skickat in mitt svar och tror att det är rätt (Mest för att veta om jag har rätt, priserna bryr jag mig inte om). Dock får jag veta det senare, någon gång efter måndag. För att undvika att spoilera för vissa vore det bra om vi inte skriver några svar här, det kan tas via PM. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 LOOOOOOOOOOOL bwahahahahaahah ooooho... sånna där bruka vi göra på matten i skolan.. ååh va svårt.. man tar ett papper, o skriver 1 2 3 4 5 o 5 olika rutor.. sen så många rutor som så många olika saker de va neråt under varje nummer ruta.. o sen skriver man i vart vem bor o bla bla allt som står lätt först, sen bla bla.. kan inte förklara men de e inge svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 LOOOOOOOOOOOL bwahahahahaahah ooooho... sånna där bruka vi göra på matten i skolan.. ååh va svårt.. man tar ett papper, o skriver 1 2 3 4 5 o 5 olika rutor.. sen så många rutor som så många olika saker de va neråt under varje nummer ruta.. o sen skriver man i vart vem bor o bla bla allt som står lätt först, sen bla bla.. kan inte förklara men de e inge svårt Hjärngympa.. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 LOOOOOOOOOOOL bwahahahahaahah ooooho... sånna där bruka vi göra på matten i skolan.. ååh va svårt.. man tar ett papper, o skriver 1 2 3 4 5 o 5 olika rutor.. sen så många rutor som så många olika saker de va neråt under varje nummer ruta.. o sen skriver man i vart vem bor o bla bla allt som står lätt först, sen bla bla.. kan inte förklara men de e inge svårt Du är ju knäpp överallt. Sluta förstör och spamma överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du är ju knäpp överallt. Sluta förstör och spamma överallt. Vadå knäpp.. sånna där e lätta... sånt man gör på matten i högstadiet.. fick vi gö iaf, om man blev klar snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vadå knäpp.. sånna där e lätta... sånt man gör på matten i högstadiet.. fick vi gö iaf, om man blev klar snabbt Du går ju fan fortfarande i lågstadiet, så försök inte. Sluta nu. Jävla fånerier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du går ju fan fortfarande i lågstadiet, så försök inte. Sluta nu. Jävla fånerier. Mmm man går nog i lågstadiet när man e 15 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den hade vi å¨vår SO lektion en gång!! Hatade den övningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 LOOOOOOOOOOOL bwahahahahaahah ooooho... sånna där bruka vi göra på matten i skolan.. ååh va svårt.. man tar ett papper, o skriver 1 2 3 4 5 o 5 olika rutor.. sen så många rutor som så många olika saker de va neråt under varje nummer ruta.. o sen skriver man i vart vem bor o bla bla allt som står lätt först, sen bla bla.. kan inte förklara men de e inge svårt Jag har inte sagt att det är svårt. Men jag tycker inte att du bevisar något genom att snacka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har inte sagt att det är svårt. Men jag tycker inte att du bevisar något genom att snacka... . försöker inte bevis nåt heller.. men enligt einstein så skulle 2% klara den? rofl lmfao lol lol lo 2K5 på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 . försöker inte bevis nåt heller.. men enligt einstein så skulle 2% klara den? rofl lmfao lol lol lo 2K5 på de Kanske på den tiden ja? Ganska troligt att folk e klipskare nu för tiden, eller jag kanske har fel? Jag hoppas du blir klips nog att fatta att du borde sluta spamma... idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Gjort liknande i skolan, klarade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mmm man går nog i lågstadiet när man e 15 ja Är du 15 och är -84 hur fan går det ihop?? OT: Jag fatta inte ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är 15 och fatta noll. (Längtar inte till gymnasiet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är 13 och fattar nästan ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag förstår inget. Läste tre rader sen tänkte jag: jag är tillräckligt smart för att klara mig i skolan. behöver inte bevisa det för nåt dumt test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Läste igenom allting fort. orkar inte tänka, och om jag hade tänk igenom allt lite hade jag nog inte klarat det endå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 .så svårt är det inte, i huvudet går det inte men skaffar du penna och papper så klarar du det på 5 minuter.. Jag har gjort liknande uppgifter i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Byggde upp ett helt system i Paint. Kom riktigt långt, men så föll det på nån dum detalj. Orkar inte mer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) "10. The Norwegian lives in the first house." Hur vet man vilket hus som är först i raden, längst till höger eller vänster? Edit: Tror jag löste den nu Redigerad 5 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts