Weaper Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Om det nu är så att jag stoppat i en skiva med musik i datorn, och vill ha den som filer på skrivbordet, alltså så att jag kan skcika in dem i SA, hur ska jag få ut dom? Har provat med Windows Media Player men hittar inget sätt att få ut dom. kan man anävnda nått annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Rippa med Exact Audio Copy, konvertera till mp3 med RazorLame eller dbPowerAmp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Rippa med Exact Audio Copy, konvertera till mp3 med RazorLame eller dbPowerAmp. Okeej... finnst det nått enklare sätt? Fatta 0 Skit samma.. löste det själv ^^ tack ändå. Redigerad 5 augusti, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har du öppnat låtarna i WMP? Du kan ju spara dom i biblioteket, och sedan hamnar dom i , Mina Dokument/Min Musik eller något sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts