Matteus Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja godkväll kära forumiter. Idag skaffade jag mig en ny mobil, en Samsung E730 närmare bestämt. Med den här ska jag då kunna spela upp mp3-låtar men det går inte att lägga in några låtar! Jag trodde att det skulle följa med en USB kabel men icke och det värkar inte finnas någon. Så har ni en likadan eller en telefon med mp3 överhuvudtaget så kan ni vara så gulliga ( ) och berätta hur ni gör när NI lägger in mp3-låtar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Skickar via IR (gör min bror, och det tar 20 minuter per låt) JAg tar fram min RIKTIGA Mp3 spelare och Skickar via USB2.0 (500 låtar per minut ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men jag har ju ingen USB ingång på min mobil! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men jag har ju ingen USB ingång på min mobil! :'( Bluetooth? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Men jag har ju ingen USB ingång på min mobil! :'( Samsung E730 har visst en USB-ingång, den ser inte ut som på exempelvis digitalkameror och på datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Bluetooth? Ja, det har den men inte min dator... Curly jag har sökt på internet men det värkar inte finnas någon kabel till E730:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Curly jag har sökt på internet men det värkar inte finnas någon kabel till E730:n. # Data GPRS* Klass 10 (4RX + 2TX) # Datahastighet GPRS (upp till)* 53.6 Kbps # E-Post klient POP3, IMAP4, SMTP # Outlook sync: Ja # vCard / vCalender: Ja # Bluetooth 1.2 : Ja # IrDA - # Datakabel (USB 1.1): Ja (extra tillbehör) # Programvara (laddas ner från hemsidan) EasyStudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja, men det finns ingen butik som har den kabeln.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Enligt Samsungs tillbehörslista så ska "Data kit PKT130LBEG/STD" fungera till E730 Det går att köpa Bluetooth-dongle till datorer. Redigerad 6 augusti, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Köp inte en kabel, kör bluetooth, det går as-segt annars. Sen laddar du hem ett program som finns på Samsungs hemsida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts