ZalCiNoWa Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Omg, THAT's a football-forum vänta nu. 6000 medlemmar och 266 inlägg? wtF? Det är länkat med www.forumet.nu, alla som är medlemmar på forumet.nu är det där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Wiiie Gcforumet är med i P-C:s gulliga lilla sågnings- topic. Jag tycker att du drar alla över en kam när du gör såhär. Visst, jag stör mig också på de som skapar ett forum, inte jobbar med det över huvudtaget d vs behåller alla smileys och behåller designen, kanske inte ens skaffar en banner till forumet, och sedan springer raka vägen till GtaSajten för att göra reklam. Sånt är jobbigt. Men så gör inte alla, och alla forum måste börja någonstans. Jag skapade Gcforumet för att jag ville diskutera mer specifikt på Nintendo, för det är där mitt hjärta brinner mest. Kom inte och gnäll för att folk försöker göra något konstruktivt av deras intressen. Om det nu kommer gå åt helvete för detta fotbollsforum, så låt det göra det, låt dem lära sig det! Men kom inte och kasta skit precis när forumet öppnar. Det är ingen som tvingat dig att bli medlem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har haft forum förr. Som gått åt skogen.. Japp... Men som öh han över mig sa.. Man måste börja någonstans.. Förlåt för att jag störde. Men kom sen inte och fråga om jag vill bli medlem om du någon gång öppnar en sida/forum.. Hejdå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag har haft forum förr. Som gått åt skogen.. Japp... Men som öh han över mig sa.. Man måste börja någonstans.. Förlåt för att jag störde. Men kom sen inte och fråga om jag vill bli medlem om du någon gång öppnar en sida/forum.. Hejdå. Hej då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts