quiksilver Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Eftersom gtasajten inte ät till för dehär snacket.. Så har jag och (HALO) bestämmt oss för att göra ett forum. Som har med fotboll att göra. Där kan ni snacka alla lag. De är alltså inte bara för ett lag. ni är välkommna att titta in och skriva era åsikter. /Rille & freddna Swedish football center! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Omg plzzzz Läs det här. La till er bland exemplen. Läzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sätter 10 spänn på att det forumet är helt dött om 1 <månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Omg plzzzz Läs det här. La till er bland exemplen. Läzzz Jag tycker inte du ska klaga. Alla har rätt att starta och driva forum. Och det lär knappast gå bättre om du är så pessemistisk. Det låter som du tycker att alla IPB/IF forum är kopier av GTAsajtens forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det låter som du tycker att alla IPB/IF forum är kopier av GTAsajtens forum. Nej, men alla forum som startats av medlemmar på GTAsajten är kopier av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ni kan väl snacka Zlatan och sånt här. Jag har spelat fotboll för typ 3 år sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej, men alla forum som startats av medlemmar på GTAsajten är kopier av det. Så går det inte att tänka. GTAsajten har tre stycken Off-Topic forum: Allmänt Spel Musik, Film & Grafik Allmänt är ju nästan en standard på alla forum. Spel också. Det sistnämda brukar också vara vanligt. Sen är det en annan sak om man kopierar namnen och innehållet från GTAsajten rakt av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Eftersom gtasajten inte ät till för dehär snacket.. Så har jag och (HALO) bestämmt oss för att göra ett forum. Som har med fotboll att göra. Där kan ni snacka alla lag. De är alltså inte bara för ett lag. ni är välkommna att titta in och skriva era åsikter. /Rille & freddna Swedish football center! Vad hände med Weii.net eller va det nu var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 STOr http://www.fotbollsforum.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) STOr http://www.fotbollsforum.nu/ Omg, THAT's a football-forum vänta nu. 6000 medlemmar och 266 inlägg? wtF? Redigerad 5 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Och? de finns 7000 forum om gta OCKSÅ.. fnys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Och? de finns 7000 forum om gta OCKSÅ.. fnys. Men bara ca 5 som är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Precis.. så att du hittade ett till fotbolls forum.. Så betyder inte de att mitt och freddnas kan bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Omg, THAT's a football-forum vänta nu. 6000 medlemmar och 266 inlägg? wtF? STOR BOKSTAV det är tre forum med samlade medlemar. www.forumet.nu www.webmasterforum.nu www.fotbollsforum.nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hehe !! ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Hehe !! ! omg Redigerad 6 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Najs att starta forum men skaffa egen stil. det där ser bara ut som en dålig kopia av GTasajtens design (om inte hultan har tagit designen från någon annan?) hmmm.... Redigerad 6 augusti, 2005 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Herregud vad det klagas. GTAsajtens forum är ORGINAL dvs alla Invision Power Board forum ser ut likadant när man installerar det. Alla smilies är ORGINAL, förutom ett par som Jag tror Hultenius har lagt till. Att byta utseende på ett forum kräver endel, dels så vill skaparen av vissa skal (design) ha betalt för att man laddar ned och använder deras skal. Sen måste man klara av att installera skal, med allt vad det innebär. Sen kanke man har en gratis version utav IPB och ingen möjlighet att ladda upp filer till servern. Det absolut bästa är om man har en egen server och en licensierad version utav IPB, då kan man lägga till precis vad man vill, finns massor med mods för IPB. Låt dom som vill göra ett eget forum göra det, sen kan Jag hålla med om att det är störande att folk skapar trådar och vill att folk ska registrera sig på deras forum. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Om vi ska säga att jag har tagit gtasajtens stil. Kan jag säga att hultan har tagit min.. Och herregud sluta säga att jag snått någons stil när ni inte vet vad ni pratar om.. PUCKO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Orka fotboll, Wiee var bättre förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts