Jump to content

Nytt fotbolls forum.

quiksilver
 Share

Recommended Posts

Nej, men alla forum som startats av medlemmar på GTAsajten är kopier av det.

Så går det inte att tänka. GTAsajten har tre stycken Off-Topic forum:

• Allmänt
  • Spel
  • Musik, Film & Grafik

Allmänt är ju nästan en standard på alla forum. Spel också. Det sistnämda brukar också vara vanligt. Sen är det en annan sak om man kopierar namnen och innehållet från GTAsajten rakt av. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom gtasajten inte ät till för dehär snacket..

Så har jag och (HALO) bestämmt oss för att göra ett forum.

Som har med fotboll att göra. Där kan ni snacka alla lag.

De är alltså inte bara för ett lag. ni är välkommna att titta in och skriva era åsikter.

/Rille & freddna

Swedish football center!

^_^

Vad hände med Weii.net eller va det nu var? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Herregud vad det klagas. GTAsajtens forum är ORGINAL dvs alla Invision Power Board forum ser ut likadant när man installerar det. Alla smilies är ORGINAL, förutom ett par som Jag tror Hultenius har lagt till.

Att byta utseende på ett forum kräver endel, dels så vill skaparen av vissa skal (design) ha betalt för att man laddar ned och använder deras skal.

Sen måste man klara av att installera skal, med allt vad det innebär.

Sen kanke man har en gratis version utav IPB och ingen möjlighet att ladda upp filer till servern.

Det absolut bästa är om man har en egen server och en licensierad version utav IPB, då kan man lägga till precis vad man vill, finns massor med mods för IPB.

Låt dom som vill göra ett eget forum göra det, sen kan Jag hålla med om att det är störande att folk skapar trådar och vill att folk ska registrera sig på deras forum.

BOT

Länk till kommentar
Dela på andra sidor