BigBear Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 Nån som sett vem de é som flyger Dodon ovanför Portland? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 12 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2003 (redigerad) När jag sköt ned dodon med BAZOOKA så blev det svart i 1 sek sen hade jag fullt med snutar efter mig! FRAM MED M16 Redigerad 12 januari, 2003 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 När jag sköt ned dodon med BAZOOKA så blev det svart i 1 sek sen hade jag fullt med snutar efter mig! FRAM MED M16 BIG LIE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Ingen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 BIG LIE!!! Det går att skjuta ner dodon och det gillas inte av snuten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Det går att skjuta ner dodon och det gillas inte av snuten... Då kanske det är nån polischef eller nått i planet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag flög bakom dodon.....Och såg att: INGEN flyger den , den verkar ha autopilot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Jag flög bakom dodon.....Och såg att: INGEN flyger den , den verkar ha autopilot Eller så är den radiostyrd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 Eller så är den radiostyrd... Troligt! Å de é de faktist! med Admin Console kan man leka "radio styrda" bilar. Om man trycker på F5 F6 F7 eller F8 ändras bilen mot väst, öst, söder eller norr. Sen kan man trycka på en knapp som gör satt bilen åker lite framåt, uppåt. Sen kan man aktivera något som kallas "flight assistanse" och man är ställa i luften. Det gör man med 1 och tar bort den med 2. Aja, slut för idag, tack för idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 15 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2003 sw33t Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 Nån som sett vem de é som flyger Dodon ovanför Portland? en person (dum topic). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 en person (dum topic). så du har alltså sett de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 eller så kan det vara bin ladin Hur f*n ska vi veta vem som flyger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 19 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2003 eller så kan det vara bin ladin Hur f*n ska vi veta vem som flyger! Om du inte visste det så finns de ett plan som heter Dodo som man kan flyga o se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jag flög igenom planet med dodon och inget hände Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 Om du inte visste det så finns de ett plan som heter Dodo som man kan flyga o se. Vi vet väl vad Dodon é för nåt men han menade vem som flög den. Jag vet att ingen flyger den. Helt säker. Det är lika dumt att diskutera om dom stora planen är solida eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 jag flög igenom planet med dodon och inget hände Hmm, har du fått tillstånd av hultan att ta delar av GTAsajten och klistra ihop till en "egen" hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 25 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2003 ehh, Var finns dodon som flyger över portland, ja har aldrig sett den.. och föresten, det går inte att skjuta ner dom stora planen va? (min kompis sa att det gick på PC, men ja tror fan inte det..) /Tott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetty Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 ehh, Var finns dodon som flyger över portland, ja har aldrig sett den.. och föresten, det går inte att skjuta ner dom stora planen va? (min kompis sa att det gick på PC, men ja tror fan inte det..) /Tott nix varken på pc eller ps2 går det att skjuta ner spränga eller ens träffa dom stora planen dom e icke solida inte på min dator iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 en person (dum topic). hmm, hade de inte kommit fram till att ingen flyg dodon och att den var radiostyrd eller hade autopilot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts