_Ante_91 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag vill bara veta vilken sida det var där ALLA bilars riktiga namn fanns ? Och sen var det en bild också... Det stod typ: Hydra - AT-80 Harrier Admiral - Mercedes Benz 240 :"> Någon som vet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den jävla tobias skit nilsson gjorde nått sånt på sin sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den jävla tobias skit nilsson gjorde nått sånt på sin sida. Förlåt för Offtopic men: Tobias Nilsson, det inte den där snubben typ alla avskyr här på gtasajten, han som kopierar gtasajten material etc ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hallå... Är det ingen som vet vilken sida då ? Och vad är det för fel på T.N ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hallå... Är det ingen som vet vilken sida då ? Och vad är det för fel på T.N ? Men är det så bråttom så kan du ju testa att googla etc, annars får du ta o vänta tills nån kan det, endast då kan du få ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men är det så bråttom så kan du ju testa att googla etc, annars får du ta o vänta tills nån kan det, endast då kan du få ett svar Okej... Det är ju inte så brottåm... Fast jag vill ju ha länken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Här har du en ''Real Car Names'' mod, men själv vet jag inte i vilken folder man ska lägga den http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=553 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du ska ändra american.gxt ligger i C/Program/R*/GTASA/Textamerican.gxt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) SRY det blev två post hehe! Förlåt för det men american.gxt finns i första inlägget.. Redigerad 5 augusti, 2005 av Mariiiiie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Marie din signatur är för stor!!!!!!! Ontopic sök på google tobias nilsson gta net, och ja det är han alla hatar på gtasajten och jag hatar personligen efter att han blev psyko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du ska ändra american.gxt ligger i C/Program/R*/GTASA/Text Är det där man ska lägga modden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Är det där man ska lägga modden?? Ja jag gjorde det iaf...så ja..antagligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Då ska vi testa det, tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nått annat man måste göra med modden när man tagit ner den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Editera dina post framöver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Oops Aja, det är en .rar fil, ska man göra nått mer med den eller ska den bara ligga där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Oops Aja, det är en .rar fil, ska man göra nått mer med den eller ska den bara ligga där? Du ska göra en backup på den gamla o sen lägga ditt modden...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Okej...? Jag är ingen expert, kan någon förklara hur man gör då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Okej...? Jag är ingen expert, kan någon förklara hur man gör då? Kan det inte bli lättare? Först går du in där du har installerat GTASA sen gör backup på american.txd eller va de va. och sen... såå ska jag dra nu, har brottom. bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Eh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts