marre_rocky Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 I las venturas så e det en tjej man måste dejta för att få tag på kortet men sen när jag ska ut till en resturang med henne så ploppar det upp en text där det står this area sems to suit her vad menas med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Att hon gillar området ni befinner er i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Joo men vad menas med det? kan man gö något där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pampers Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Att det är positivt att besöka tex en restaurang där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Och där hon tris så ska man åka med bilen när det är fun-mätare, då går den upp fortare Var med denise utanför hennes hus, där hon älskar att vara så jag fick från 5% till 100% på henne på en timme för det blev så mycket fun grejer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men vad ska jag göra på dom ställena då? man kan ju inte bara stå där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men vad ska jag göra på dom ställena då? man kan ju inte bara stå där? Alltså när du dejtar en brud, och så vill hon ha Fun, och då kommer en Funmätare upp, då e det bäst att åka där du vet att hon gillar att vara, då går mätaren upp snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marre_rocky Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Asså jag vet att jag låter IQ befriad vadå ska jag bara stå där med henne eller sitta i bilen med henne på det ställe hon gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Asså jag vet att jag låter IQ befriad vadå ska jag bara stå där med henne eller sitta i bilen med henne på det ställe hon gillar? Nej men doh...du ska ÅKA runt på områden hon gillar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts