P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sitter här och plågas med mig själv. SKA JAG KÖPA GUILD WARS ELLER LINEAGE2? Jag vill veta: 1: vilket spel har flest spelare? (ju fler desto bättre) 2. vilket av spelen har bäst miljöer? 3. vilket spel har flest "spells" och vapen? 4. vilket spel har bäst PvP? 5. vilket spel har de bästa möjligheterna? (att man kan utvecklas vidare osv.) 6. vilket spel har högst lvl-gräns? har sett lite filmer och hittils verkar GW bäst då striderna i Lineage2 ser vädligt torftiga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har för mig att Linage 2 har ganska många spelare i asien(Kina mest tror jag). Min kompis gillar Lineage 2 för att det är trevliga moljöer (tror jag han sa) och hyfsat stort. Och vet ej det där med snubbarna och lvl. Men GW hade vällan en lvl-gräns på 20 eller nåt. Och inte så många spells och sånt. Men jag är inte så bra på att förklara och shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Sitter här och plågas med mig själv. SKA JAG KÖPA GUILD WARS ELLER LINEAGE2? Jag vill veta: 1: vilket spel har flest spelare? (ju fler desto bättre) 2. vilket av spelen har bäst miljöer? 3. vilket spel har flest "spells" och vapen? 4. vilket spel har bäst PvP? 5. vilket spel har de bästa möjligheterna? (att man kan utvecklas vidare osv.) 6. vilket spel har högst lvl-gräns? har sett lite filmer och hittils verkar GW bäst då striderna i Lineage2 ser vädligt torftiga ut. Guild Wars har ingen månadskostnad Kanske Lineage2 heller inte har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har bara spelat Guild Wars och jag tycker det är underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har båda och kan säga att båda är bra, men Lineage 2 håller längre än Guild Wars. Sen så kan du ju lira Lineage 2 helt gratis. http://www.l2extreme.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts