saffecool Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Rekommenderat intag vatten om dygnet är 2-3 liter eftersom det är Ungefär vad du gör av med varje dygn. Bullshit. Man ska dricka så mycket tills törsten är släckt inte 2-3 liter per dag då sulle jag bli helt KOKO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Bullshit. Man ska dricka så mycket tills törsten är släckt inte 2-3 liter per dag då sulle jag bli helt KOKO. Huvudingrediensen i mycket mat är vatten och det räknas förmodligen till dom 2-3 literna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 bäst att jag varnar alla här.. det finns människor, eller fanns som har druckit ihjäl sej med vanligt vatten, massor med vatten.. om man dricker för mycket blandas kroppsvätskorna ut och då kan man dö.. det här gäller förstås allt, överkonsumera aldrig någonting, lagom av allt.. många tror kanske att om man äter jättemycket mat så spyr man till slut, det KAN bli så, men det är inte säkert, man kan dö också, man kan dö av att magsäcken blir så stor att den trycker kraftigt på hjärta och lungor och människor har dött av det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Bullshit. Man ska dricka så mycket tills törsten är släckt inte 2-3 liter per dag då sulle jag bli helt KOKO. Ord, dude. Du behöver ju inte dricka RENT vatten, men cola, saft, soppa mm inehåller ju också vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Bullshit. Man ska dricka så mycket tills törsten är släckt inte 2-3 liter per dag då sulle jag bli helt KOKO. Det är skillnad från individ till individ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Bullshit. Nej faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stardust Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej faktiskt inte. F*n vad jag skrattade av det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 F*n vad jag skrattade av det där! Varför det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts