Jump to content

Hades knivhuggen

Hades
 Share

Recommended Posts

Ser efter 2 sekunder 1 view ni hur själva hur löjligt det låter modertör lås dena tack. Att man ens kan komma på att skapa en tråd som mr söldat gjorde.

Patetiskt.

Erhmm...varför ens skapa en osann tråd om du ändå vet att vi skulle skriva som vi gjorde? Du förtjänar en varning,enligt mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag visste precis hur ni skulle reagera och det kanske är det som är problemet. Soldatens tråd hade aldrig fått sin uppmärksamhet om vi skitit i den. Ni ser ju på hans första post hur illa det låter (på min likaså). Då kommer första medlidande inläggen sedan kommer de konspiratoriska. Så i fortsättningen föreslår jag att vi skiter i alla dessa trådars som osar katt lång väg. De är bara ute efter uppmärksamhet. Fråga? Varför tror ni de försyta i hans tråd reagerade som de gjorde?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag visste precis hur ni skulle reagera och det kanske är det som är problemet. Soldatens tråd hade aldrig fått sin uppmärksamhet om vi skitit i den. Ni ser ju på hans första post hur illa det låter (på min likaså). Då kommer första medlidande inläggen sedan kommer de konspiratoriska. Så i fortsättningen föreslår jag att vi skiter i alla dessa trådars som osar katt lång väg. De är bara ute efter uppmärksamhet. Fråga? Varför tror ni de försyta i hans tråd reagerade som de gjorde?

Men varför komma hit...? Gå och trösta din bror då! Vad fan gör du här?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara kul att göra två saker; för det första vrida tillbaks klockan och bara skita i hans tråd undrar hur han skulle reagera?. För det andra jag skulle vilja veta hur han tänker nu när han insett att varenda jävel på detta forum totalt tappat respekten för honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara kul att göra två saker; för det första vrida tillbaks klockan och bara skita i hans tråd undrar hur han skulle reagera?. För det andra jag skulle vilja veta hur han tänker nu när han insett att varenda jävel på detta forum totalt tappat respekten för honom.

Och du tror inte VI just tappade all respekt för DIG nu? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...