skez Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja,, någon som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 lite jobbigt om alla medlemmar som inte ska dit ska säga : Nej, nopp, nix, nepp, osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 lite jobbigt om alla medlemmar som inte ska dit ska säga : Nej, nopp, nix, nepp, osv.. Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 lite jobbigt om alla medlemmar som inte ska dit ska säga : Nej, nopp, nix, nepp, osv.. Jag blir iaf gladare om någon skriver något i ens topic. Roligare att dem skriver nej,nix,nep,etc. och så istället för att inte skriva något alls. Om man har tittat in i en tråd tycker jag allt att man ska lämna ett spår efter sig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag blir iaf gladare om någon skriver något i ens topic. Roligare att dem skriver nej,nix,nep,etc. och så istället för att inte skriva något alls. Om man har tittat in i en tråd tycker jag allt att man ska lämna ett spår efter sig också. Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej ska inte ditt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nej, men man lär väl få ett Prio 3 larm på fylla av någon liten unge som skulle stannat hemma istället för att ha hällt i sig en massa öl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag ska inte dit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej, men man lär väl få ett Prio 3 larm på fylla av någon liten unge som skulle stannat hemma istället för att ha hällt i sig en massa öl. Du bor ju i helsingborg, e väl typ en halvmil i från l-krona?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Näjj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Du bor ju i helsingborg, e väl typ en halvmil i från l-krona?? Jopp. Men vem har sagt att jag jobbar på ambulansen i Helsingborg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hm, har inte hört om nån sån festival (har iofs vart ganska isolerad på semestern). aja, orka med Landskrona så Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jopp. Men vem har sagt att jag jobbar på ambulansen i Helsingborg? Aha.okej... så om det kmr en ambulans snubbe så e det du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Såja, nu har man vatt där skitfett, Peps persson o kung kodum.. Grymt härligt.. Träffa nya polare o sånt också.. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts