GTA_MASTER Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag glömt vart big smokes crack house finns kan nån visa vart den finns på karta??THANX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det finns utmärkt på kartan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag tror han menar att han vill åka dit efter han har gjort uppdraget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hashan Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 East Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kanske lite spolier.. kul att veta att han har ett knark ställe och så.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Los Flores e det i Kom ihåg det för jag hade problem att ta över ett område där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag ville ha en karta!........... PS.jag har klarat uppdraget och vill gå ditt och kolla lite hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts