bogart Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Snusar och feströker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Det händer att jag röker en cigg eller pillar in en prilla på fester men ej till vardags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jo, speciellt om man dricker juice direkt efter. Då smakar det apa . W0RD!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag snusar. Rätt sjukt egentligen för jag har egentligen aldrig hålligt på med nikotin. Vad menar du med de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 (redigerad) Alla som röker ibland är rökare. Alla som snusar ibland är snusare. Det är bara erkänna. Jag är inget av dom. Redigerad 6 augusti, 2005 av Dirtbag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vad menar du med de? Jag menar att jag aldrig har användt nikotin. Adrigt rökt, snusat eller tuggat nikotin tuggumin. Men för ett halv år sedan så tog jag en snus av en polare på en fest. Sen nästa gång jag fstade och nu snusar jag. Rätt sjukt. Men jag ska nog sluta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Har provat att snusa och röker men det är väldigt sällan. Vote: Röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts