KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har prövat på att snusa (Catch-mint-mini grejs) och jag spydde efter en timme med det i flabben Dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hatar folk som röker jag. Så jäkla äckligt. Snusarna går iallafall att acceptera. Så null vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 En fråga till ni som säger att ni aldrig kommer röka, tänker ni börja dricka alkohol? Det är farligare att supa än att röka. Snusa är inte bevisat att det är dödligt, det enda är att tandköttet och tänderna blir förjävliga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Om jag blir bjuden på cigg så tackar jag inte nej men har aldrig köpt ett paket. Cigarr röker jag mer än gärna, fast det händer inte så ofta. Har bara snusat en gång, blev groggy.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Dagens Quota gärna hela inlägget också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Quota gärna hela inlägget också... Gör det nån skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Gör det nån skillnad? Det ger möjligen en förklaring varför jag spydde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har en polare som snusar, han har försökt sluta ett antal gånger. Så jag kollar bara på honom och vet att jag inte tänker börja med sån smörja. Om han inte får snus så blir han grinig och småsur. Men det var ganska roligt en gång då vi skulle ha NO-prov, då hade han tryckt upp en prilla. Skillnaden var att den var mycket starkare än de han brukade ta, så han blev helt groggy och bad läraren att få göra provet någon annan dag istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null, har aldrig rökt och aldrig snusat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är sååååå sockerberoende. kan t.ex äta en hel nutella på en halv dag, sitter faktist nu och slevar i mig det sista i nutella-burken med sked. när jag blir sugen på något med socker (godis, glass, kaker och chocklad (nutella)) så försöker jag hitta något, om jag inte hittar det kan jag bli riktigt konstig. börjar klättra upp bland skåpen bla. har snattat ett flertal ggr. godis för jag va så sugen. sockret "plågade" mig, fick liksom krempor m.m. nu har det lungnat ner sig lite mer men ibland så kan jag bli lite småhysterisk om jag inte får något sött i mig. voté: annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är sååååå sockerberoende. kan t.ex äta en hel nutella på en halv dag, sitter faktist nu och slevar i mig det sista i nutella-burken med sked. när jag blir sugen på något med socker (godis, glass, kaker och chocklad (nutella)) så försöker jag hitta något, om jag inte hittar det kan jag bli riktigt konstig. börjar klättra upp bland skåpen bla. har snattat ett flertal ggr. godis för jag va så sugen. sockret "plågade" mig, fick liksom krempor m.m. nu har det lungnat ner sig lite mer men ibland så kan jag bli lite småhysterisk om jag inte får något sött i mig. voté: annat Börja tugga tuggummi istället. Jag har tuggat Extra (ljusgrön) länge, och jag blir inte sugen på godis och andra sötsaker. Om du nu ville försöka bota ditt beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag ahr nästan alltid ett paket tuggummi hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 när jag blir sugen på något med socker (godis, glass, kaker och chocklad (nutella)) så försöker jag hitta något, om jag inte hittar det kan jag bli riktigt konstig. börjar klättra upp bland skåpen bla. har snattat ett flertal ggr. godis för jag va så sugen. sockret "plågade" mig, fick liksom krempor m.m. nu har det lungnat ner sig lite mer men ibland så kan jag bli lite småhysterisk om jag inte får något sött i mig. voté: annat Känner igen mig där fyfan för sockerberoende Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 En fråga till ni som säger att ni aldrig kommer röka, tänker ni börja dricka alkohol? Det är farligare att supa än att röka. Snusa är inte bevisat att det är dödligt, det enda är att tandköttet och tänderna blir förjävliga.. Bara för att man dricker alkohol behöver man väl inte supa? Visst, alkohol är ett gift, precis som alla finfina ämnen i cigaretter osv. Dock finns de folk som dricker alkohol för att de är gott, kanske kan jämföras med o röka cigarr ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vote: röker/snusar Och har inga planer för att sluta heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vote: Annat. NEJ! Lägg till det svarsalternativet nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag är sååååå sockerberoende. kan t.ex äta en hel nutella på en halv dag, sitter faktist nu och slevar i mig det sista i nutella-burken med sked. när jag blir sugen på något med socker (godis, glass, kaker och chocklad (nutella)) så försöker jag hitta något, om jag inte hittar det kan jag bli riktigt konstig. börjar klättra upp bland skåpen bla. har snattat ett flertal ggr. godis för jag va så sugen. sockret "plågade" mig, fick liksom krempor m.m. nu har det lungnat ner sig lite mer men ibland så kan jag bli lite småhysterisk om jag inte får något sött i mig. voté: annat Fyfandet är du inte ensam om Ett tips: Borsta tänderna! Det funkar skitbra, man tappar suget helt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Fyfandet är du inte ensam om Ett tips: Borsta tänderna! Det funkar skitbra, man tappar suget helt! Ja för det blir så jävla äckligt att käka när man borstat tänderna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Ja för det blir så jävla äckligt att käka när man borstat tänderna! Jo, speciellt om man dricker juice direkt efter. Då smakar det apa . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag snusar. Rätt sjukt egentligen för jag har egentligen aldrig hålligt på med nikotin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts