Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Varför betala för att dö? i så fall kan man lika bra göra självmord direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nice jävla poll, var finns "Ingetdera"-alternativet, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote. Vill leva så länge som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Paradox: En cigarett förkortar livet med 5 minuter, men ett gott skratt förlänger livet. Så blir man en tvångsskrattande rökoman så borde de bli plus-minus noll Röker inte, snusar inte, har aldrig provat, kommer nog aldrig göra heller. De finns bättre saker att slösa sina pengar på, dessutom är de ju onödigt att riskera hälsan. De va ju nån chef för ett stort tobaksbolag som fick lungcancer för några år sen, självägd. Redigerad 5 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Stora också? Aja men då blir det väl 3 cigg i timmen Små 10, stora 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://tigerberg.com/bilder/foton/Besök%20hos%20morsan%20sommaren%20-03/thumbs/15%20-%20Rökning%20dödar.JPG No shit sherlock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag snackar tre små paket nu och det är 30 cigaretter, det är inte jätteofta jag röker 3 paket om dagen, nån gång i veckan.. på en vecka blir det cirka 10 paket. Det är 300:- i veckan (import limpa). 200 cigg i veckan. ungefär 29 cigg om dagen och är jag vaken i 16 timmar så blir det 2 cigg i timmen... Oh my fucking god!!!! Jag röker iof mindre under skolveckor för då är jag inte vaken lika länge. Nu under sommarlovet så kan det gå dygn med max 2 timmars sömn, får mig att röka mer.. Under en vanlig vecka utan lov så röker jag på ett ungefär 6 paket i veckan, det är fortfarande mycket men inte lika mycket som nu.. Import limpor köper jag en av i veckan och har gjort det ett bra tag, ska sluta med det när skolan börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Aldrig röka eller snusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Null Vote. Idiotiskt att göra något av dem. Har aldrig testat nått av dom, och tänker aldrig testa. Redigerad 5 augusti, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag snusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ingetdera, säger som nån, vill inte betala för att dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fan vad rädda ni är.. Det är ju inte så att ni faller ihop efter en cigarett. Jag tycker inte att man kan "snacka skit" om något som man inte själv har testat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fan vad rädda ni är.. Det är ju inte så att ni faller ihop efter en cigarett. Jag tycker inte att man kan "snacka skit" om något som man inte själv har testat.. Tro mig om du röker/snusar så kommer du inte dö naturligt om inte du slutar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Fan vad rädda ni är.. Det är ju inte så att ni faller ihop efter en cigarett. Jag tycker inte att man kan "snacka skit" om något som man inte själv har testat.. Kom ihåg ditt uttalande när du ligger i din säng om 50 år och hostar hejdlöst pga KOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Jag säger inte att ni ska kämpa för att bli beroende av Skiten men testa ialafall en gång så kan ni iaf ärligt säga vad ni tycker om det.. Ni som inte tänker röka någonsin, tänker ni inte dricka alkohol heller? Chansen att dö i förtid av alkohol är större än tobak.. Redigerad 5 augusti, 2005 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag säger inte att ni ska kämpa för att bli beroende av Skiten men testa ialafall en gång så kan ni iaf ärligt säga vad ni tycker om det.. Ni som inte tänker röka någonsin, tänker ni inte dricka alkohol heller? Chansen att dö i förtid av alkohol är större än tobak.. Det finns inte nån som ärligt kan säga att han/hon tycker om cigg första gången dom testar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Det finns inte nån som ärligt kan säga att han/hon tycker om cigg första gången dom testar Nej jag vet men då har man iaf testat. Det är som att säga att alkohol bara är skit innan man vet vad det är.. OMG KALLER Redigerad 5 augusti, 2005 av Stian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Nej jag vet men då har man iaf testat. Det är som att säga att alkohol bara är skit innan man vet vad det är.. OMG KALLER varför är du inte på ircen för? Redigerad 5 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag har prövat på att snusa (Catch-mint-mini grejs) och jag spydde efter en timme med det i flabben... Jag är liten och får mycket lätt nikotinkick, därför spydde jag för en liten Catch-mint-mini... Eller för att det smakade skit... Ska vill inte börja snusa eller röka och jag kommer nog inte heller göra det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 varför är du inte på ircen för? Jag är i USA!!!! Langa msn istället, om du använder sån crap.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts