Ace Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inget av dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tycker att dom som börjar röka vid en viss ung ålder har ett rätt tråkigt liv. Ja menar, vad är det positiva i rökning? Om nån kan svara på den frågan så får den en liten kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inget av dom. Både snus och cigs är svinäckligt. Jag har ett "avtal" med mina föräldrar, som går ut på att dom betalar mitt körkort om jag inte börjar röka eller snusa innan. Kommer knappast börja med det efteråt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null vote, jag varken röker eller snusar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Snusar regelbundet och röker när jag blir bjuden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) VA? Redigerad 5 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har snusat sen 1999/2000 och började röka detta året.. Har/ska försöka sluta röka och kanske snusa. Har försökt sluta snusa nångång 2002 men det slutade med att jag började snusa ännu mer än vad jag gjorde innan. Vote: Snusar/Röker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Pince röda. 1-3 stora paket om dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote: Har aldrig rökt eller snusat. Det är bäst att hålla sig på det sättet Samma här ^^ så förbannat onödigt att lägga pengar på sin gen ohälsa och sin egen tidigare död Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Röker Marlboro Men snusar gör jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Skrev av detta från nedstående bok. Tyckte det lät så lustigt. Fast sant. Han var ett geni den mannen.. Storrökare! Medbröder! Vi får inte sluta röka, hur gärna vi än vill! Vi skulle givetvis kunna om vi ville, men vi måste först och främst tänka på vår plikt mot samhället. Det är vi samhällsmedvetna kedjerökare som skaffar cancerforskarna ett statistiskt material att arbeta med! Om alla slutade röka skulle ju forskingen stagnera(=rasa)! Mänskligheten skulle aldrig få några kalla siffror på farligt det är att röka! Därför måste vi fortsätta, till varje pris. Det är ett stort offer som kräves av mig och eder, men detta offer är nödvändigt! Eftersom rökning är förbjuden i lokalen får vi väl sluta här och gå ut och dra ett bloss för samhällets bästa. - Tage Danielsson, ur "Tage Danielssons Postilla - Profana predikningar och betraktelser", 1965 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Samma här ^^ så förbannat onödigt att lägga pengar på sin gen ohälsa och sin egen tidigare död beror väl på vad man röker, tobak är ju lite onödigt, man har ju inte ut så mycket av det, men blir man bjuden så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Röker, snusar eller knarkar inte då jag anser mig vara smartare än så. Och ja, jag påstår att alla som håller på med sånt frivilligt är korkade. Du skrev åt mig , tackar för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Pince röda. 1-3 stora paket om dagen.. Du ska bara veta hur mycket dina cancerogena sjukdomar kommer belasta staten när du blir äldre, av MINA pengar. Och 1-3 paket om dagen, hur mycket innehåller ett stort paket? 30 cigg? isf är det i genomsnitt 60 cigaretter per dag. Om man räknar med att du är vaken 16 timmar /dag blir det närmare 4 cigg i timmen. Vad gör du mer än att röka? Jävla parasit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 rätta mig om jag har fel med ett paket innehåller väl 20 cigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 .vote: Röker inte så mycket men ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inget av dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du ska bara veta hur mycket dina cancerogena sjukdomar kommer belasta staten när du blir äldre, av MINA pengar. Och 1-3 paket om dagen, hur mycket innehåller ett stort paket? 30 cigg? isf är det i genomsnitt 60 cigaretter per dag. Om man räknar med att du är vaken 16 timmar /dag blir det närmare 4 cigg i timmen. Vad gör du mer än att röka? Jävla parasit. Ord på det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 rätta mig om jag har fel med ett paket innehåller väl 20 cigg? Stora också? Aja men då blir det väl 3 cigg i timmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts