NamChai Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Min första Poll... Undra hur den blir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) den blev inte så bra det finns ju inget alternativ för de 80% som inte röker eller snusar, och vad menar du med annat? *edit, fasen gör alltid stor bokstav i början Redigerad 5 augusti, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null votade, är passiv rökare ibland... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nullvote, passiv rökare ibland,precis som Maxz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote: Har aldrig rökt eller snusat. Det är bäst att hålla sig på det sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) alla är väl passiva rökare nån gång, lite svårt att komma undan det.. själv röker jag och snusar ibland Redigerad 5 augusti, 2005 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NamChai Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Annat som godis, knark, läsk och mat vad man tycker annat är så tar man annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Annat som godis, knark, läsk och mat vad man tycker annat är så tar man annat. då kunde du väl klargjort att det handlar om "droger" eller nått, iofs borde man fatta det men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://tigerberg.com/bilder/foton/Besök%20hos%20morsan%20sommaren%20-03/thumbs/15%20-%20Rökning%20dödar.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://tigerberg.com/bilder/foton/Besök%20hos%20morsan%20sommaren%20-03/thumbs/15%20-%20Rökning%20dödar.JPG Ja? No shit man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Snusar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Röker, snusar eller knarkar inte då jag anser mig vara smartare än så. Och ja, jag påstår att alla som håller på med sånt frivilligt är korkade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inget. Jag varken röker eller snusar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null vote. men jag har snusat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Aldrig rökt, aldrig snusat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag är beroende äv Läkerol Orginal. Jag skyller allt på taxfreen och ÖB som säljer 4a pack nför 14 spänn! Jag köpte hem 4x4 förpackningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Omg. Null Vote. Om inte mitt störda sockerberoende passar in på "annat" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag dricker bara cola! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Röker, snusar eller knarkar inte då jag anser mig vara smartare än så. Och ja, jag påstår att alla som håller på med sånt frivilligt är korkade. YEAH BABY! Right on. Håller med dig. Faktisgt. Jag har sett vad snus gör med munnen. Vad saker man röker gör med lungorna. Men ska man snusa ska man snusa på riktigt och inga i förpackningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inget av dom, orka dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts