Guest Hockey_man Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja som rubriken lyder hur många Taxi uppdrag måste man göra för att man skall ha klarar Taxi uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du måste köra 50 stycken passagerare för att klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Taxi uppdrag Jag startar taxi uppdrag med 2 men ingen vill åka med mig... Hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det lyser blått över dom som vill åka. Och det är en blå prick på kartan vilka som vill åka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Taxi uppdrag Jag startar taxi uppdrag med 2 men ingen vill åka med mig... Hur gör man? När du startar ett uppdrag visar sig en "plupp" på kartan. Åk dit. Där finns en människa som står och vinkar. Stanna vid den så hoppar den in. Så kommer det upp en ny"plupp" som visar var du ska. Kör dit och stanna i den röda cirkel. Osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det är oändligt med Taxi uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det är oändligt med Taxi uppdrag Som jag sa så är det 50 passagerare man ska köra till olika ställen. 50 är inte oändligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Får man något om man klarar 50st? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ploster Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nitro och hydralik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Som jag sa så är det 50 passagerare man ska köra till olika ställen. 50 är inte oändligt. Kan man inte köra Taxi mer sen? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kan man inte köra Taxi mer sen? :'( Jo det är klart man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Hockey_man Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Nitro och hydralik Hm jag gjorde nyss alla Taxi uppdrag men på data skärmen stod det typ att jag hade gjort 25-30st o jag fick i allafall nitro o hydralik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gizmo04 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag vet inte om jag gör något fel, men fundersam är jag. Jag startar som sagt taxi uppdragen, så får jag upp att det inte finns någon som vill åka i närheten. jag kör och kör runder men texten står fortfarande kvar, att ingen i närheten vill åka. har till och med öppnat upp kartan och letat efter blåa prickar men inget, inte i någon av städerna, vad gör jag för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 En bugg, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe1991 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag vet inte om jag gör något fel, men fundersam är jag. Jag startar som sagt taxi uppdragen, så får jag upp att det inte finns någon som vill åka i närheten. jag kör och kör runder men texten står fortfarande kvar, att ingen i närheten vill åka. har till och med öppnat upp kartan och letat efter blåa prickar men inget, inte i någon av städerna, vad gör jag för fel? Det syns bara en blå plupp åt gången och bara om nån e tillräckligt nära.. kör runt å leta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nitro och hydralik Vad e hydralik? e det så man kan "Bounce:a" med bilen? som en blade eller savanna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vad e hydralik? e det så man kan "Bounce:a" med bilen? som en blade eller savanna? Precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Precis. Det är ju helt värdelöst, man kan ju inte vända vinkel när man sitter i bilen förutom att titta bakåt och åt sidan, använder aldrig Bounce grejjen, endast på LowRiders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Precis. Nej sån hydralik är det inte alls. Bilen "Boostar" asså den hoppar. Inte studsar, hoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Nej sån hydralik är det inte alls. Bilen "Boostar" asså den hoppar. Inte studsar, hoppar. Precis som i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts