Edino Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ja kan nån lägga ut en karat där Dider Sarhs ligger :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ska finnas en enda i hela spelet vad jag fattar... kollade på kartan och den skulle ligga i Rodeo i Los Santos... men saken är den att jag har typ klarat 55% av spelet och är i Las Venturas och gjort alla uppdrag för ''The Triad'' upp till ''A fish in a barrel'' och är på tredje uppdraget av Mafian men affären är ändå inte upplåst :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ska finnas en enda i hela spelet vad jag fattar... kollade på kartan och den skulle ligga i Rodeo i Los Santos... men saken är den att jag har typ klarat 55% av spelet och är i Las Venturas och gjort alla uppdrag för ''The Triad'' upp till ''A fish in a barrel'' och är på tredje uppdraget av Mafian men affären är ändå inte upplåst :'( jag klarat till när man ska flyga till Liberty City HOST HOST Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ska finnas en enda i hela spelet vad jag fattar... kollade på kartan och den skulle ligga i Rodeo i Los Santos... men saken är den att jag har typ klarat 55% av spelet och är i Las Venturas och gjort alla uppdrag för ''The Triad'' upp till ''A fish in a barrel'' och är på tredje uppdraget av Mafian men affären är ändå inte upplåst :'( För mig öppnades Didier Sachs efter uppdrag Riot i los santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 För mig öppnades Didier Sachs efter uppdrag Riot i los santos Didier öppnades efter uppdraget "A home in the hills" för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Didier öppnades efter uppdraget "A home in the hills" för mig... Samma för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krille_07 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vad är didier sachs för något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Didier Sachs är en mycket exklusiv klädaffär. Där kan man hitta de lyxigaste (men dyraste) kläderna i hela San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/dere.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/dere.JPG Där ligger ju Victim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Där ligger ju Victim Ja det gör det och Didier Sachs ligger också där. Precis brevid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den finsn utplaserad på papperskartan man får med spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Den finsn utplaserad på papperskartan man får med spelet. Men jag har slarvat bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 jag klarat till när man ska flyga till Liberty City HOST HOST Ska man flyga till Liberty City i ett uppdrag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Ska man flyga till Liberty City i ett uppdrag??? Nej, man ska simma Redigerad 5 augusti, 2005 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts