Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har ett problem, har precis fått 100% i Katie och nu såg jag att jag hade 5% på Denise, nu kommer frågan: Ska jag dejta henne eller låta mig dumpa henne? är hennes Pimp Suit så mycket att ha eller är det lika bra att köpa pimp kläder på Didier sachs? Skulle oxo uppskatta om nån kunde visa en bild på Pimp Suit, har sökt men hittar inget. Många tycker säkert att detta är en onödig tråd, men jag håller på att gå i bitar för jag inte kan bestämma mig...tacksam för svar Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har ett problem, har precis fått 100% i Katie och nu såg jag att jag hade 5% på Denise, nu kommer frågan: Ska jag dejta henne eller låta mig dumpa henne? är hennes Pimp Suit så mycket att ha eller är det lika bra att köpa pimp kläder på Didier sachs? Skulle oxo uppskatta om nån kunde visa en bild på Pimp Suit, har sökt men hittar inget. Många tycker säkert att detta är en onödig tråd, men jag håller på att gå i bitar för jag inte kan bestämma mig...tacksam för svar Har ingen bild, men jag tycker verkligen att du ska försöka få den Riktigt cool. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote: Du får göra som du vill. Själv var det den första bruden jag dejtade. Pimp Suit har jag ingen bild på men den är ganska fräck Testa att söka på google Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Null Vote: Du får göra som du vill. Själv var det den första bruden jag dejtade. Pimp Suit har jag ingen bild på men den är ganska fräck Testa att söka på google Testat det... Men ska kanske fixa denise, men då kanske jag får minus i katie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har varken 100% på någon av tjejerna men på Millie har jag för mig att jag har 54% iallafall.. skulle själv väldigt gärna ha Cop Outfit från Barbara men hon drog ut mig på en club för att dansa och när alla dessa pilar kommer i slutet på dansen då blir det bara soppa av alltihopa.. sedan så vart jag så förbannad att jag slog till henne ute på gatan och nu har jag typ 22% på henne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har varken 100% på någon av tjejerna men på Millie har jag för mig att jag har 54% iallafall.. skulle själv väldigt gärna ha Cop Outfit från Barbara men hon drog ut mig på en club för att dansa och när alla dessa pilar kommer i slutet på dansen då blir det bara soppa av alltihopa.. sedan så vart jag så förbannad att jag slog till henne ute på gatan och nu har jag typ 22% på henne Dejta inte millie, man får ju inge av henne på 100% Men iaf, får man fullt i sex appeal när man nhar Gimp suit? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban87 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ingen aning Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Orka tjejerna i SA. Dom fattar ingenting och är bara jobbiga. Dejta över 50% så får du nycklarna till hennes Hustler, resten kan du strunta i. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Många tycker säkert att detta är en onödig tråd Ja, faktiskt. Dels det och så var trådtiteln helt åt helvete. Skäms på dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts