Fire-Skull Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Hej kan någon hjälpa mig att få in min skatepark i sa? den är gjord i Sketchup! om någon vill hjälpa mig så läger jag upp modelen! Edit: min första model någonsin Bild! Redigerad 5 augusti, 2005 av Fire-Skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hej kan någon hjälpa mig att få in min skatepark i sa? den är gjord i Sketchup! om någon vill hjälpa mig så läger jag upp modelen! Edit: min första model någonsin Bild! Är sketchup ett modell grejjs program så man kan göra .dff filer som med zmodeler o sånt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är sketchup ett modell grejjs program så man kan göra .dff filer som med zmodeler o sånt eller? Man kan gjöra modeller men .dff måste man vell ha något annat program?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Man kan gjöra modeller men .dff måste man vell ha något annat program?? Inte vet jag, jag frågade ju dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Inte vet jag, jag frågade ju dig ... Men kan någon hjälpa mig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Var laddar man ner sketchup?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Var laddar man ner sketchup?? Kolla på forumet för det finns en topic som heter något med sketchup! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Mycke snygg för att va första. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Qrush Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Snyggt, Fast kanske lite fattigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Precis ser lite tomt ut men du kan ju fortsätta (och kalla detta för beta ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts