Jag_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har problem med att råna spelbutiken (där man spelar på hästar). Var på eller runt dörren skall man sätta sprängladdningarna? Jag har satt alla på låsen och försökt sätta runt hela dörren men inget vill fungera. Tacksam för hjälp/tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 På dörren kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men prova!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hogge_0522 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Vet inte om jag minns rätt.. Men var det inte på dörren till höger om kassadisken.. Eller eventuellt (nu sviktar minnet) nåt kassaskåp där innanför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddeo Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det är bara att kasta en bomb på dörren och detonera den. Sen går man in i rummet och kastar en på kassaskåpet, sen detonerar man den. Sen tar man pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jag_ Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Har fixat det nu! (trodde att eftersom man fick 9 bomber så skulle alla vara på dörren.... dumt såhär i efterhand ) Tack för hjälpen freddeo och hogge! Eftesom big_mamá och Folke_fisk har tid att sitta och vara stöddiga borde dom skaffa sig ett liv istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grönvitt Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vet någon hur man gör för att klara uppdraget wrong side of the tracks? Snälla svara..har kört fast.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vet någon hur man gör för att klara uppdraget wrong side of the tracks? Snälla svara..har kört fast.. Det kallar jag låna tråden lite. Sök på "Wrong Side Of The Tracks" så får du nog svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vilket uppdrag var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts