vicissitudo Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Jag vet inte om det är ett allmänt känt trick, men för ett par dagar sedan fick jag en snilleblixt; Ta en sportbil, modda den med 10x nitrous, kör upp på berget och hoppa sedan från utsiktsplatsen (vid flaggstången) med nitrous aktiverad. Lite dumt att det tog ett år i speltid innan jag insåg det bara. Tidigare har jag bara hoppat med omoddade fordon, men med nitrous flyger man extremt mycket längre. 250 meter är mitt rekord. Någon som kan slå det? Redigerad 5 augusti, 2005 av vicissitudo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Grymt, ska testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Det slår jag lätt vänta lite bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Va inte ledsen, jag insåg först igår att man ens kunde köra upp på berget!!! puttade ner vw bussen o campern för kanten, sen sprang jag efter längs fram till kanten o tittade på när bilen singlade ner i dalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Va inte ledsen, jag insåg först igår att man ens kunde köra upp på berget!!! puttade ner vw bussen o campern för kanten, sen sprang jag efter längs fram till kanten o tittade på när bilen singlade ner i dalen .haha, precis vad jag gjorde! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tilloch med jag som är pc-spelare tycker det är ett väldigt gammalt trick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tilloch med jag som är pc-spelare tycker det är ett väldigt gammalt trick.. Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_MASTER Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Spawna en tanker............kör jättefort nära den där grejen bredvid flaggan sen hoppa ut.....SKITCOOLT!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ynglingen Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Offtopic: Ang modding: När öppnas Wheelarch? Nån skrev efter " zeroing missions" , men vad är det och när gör man dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Man får dom när man klarat bilskolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tilloch med jag som är pc-spelare tycker det är ett väldigt gammalt trick.. Kul för dig. Men uppenbart var det inte enbart jag som inte hade tänkt på det tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kul för dig. Men uppenbart var det inte enbart jag som inte hade tänkt på det tidigare. Kan så hända.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts