skez Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Hur gör jag för att kopiera denna så att den blir hel.. Den e halv nu. Nåt sånt med "mirror". Hittar inget i programmet (Sketchup). Har även 3ds Max 7 och man kan exportera i Sketchup så man kan öppna i 3DSMax7 så ni kanske kan säga det där EDIT: Mitt första vapen i Sketchup dessutom. Redigerad 5 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hur gör jag för att kopiera denna så att den blir hel.. Den e halv nu. Nåt sånt med "mirror". Hittar inget i programmet (Sketchup). Har även 3ds Max 7 och man kan exportera i Sketchup så man kan öppna i 3DSMax7 så ni kanske kan säga det där EDIT: Mitt första vapen i Sketchup dessutom. Förlåt för Offtopic: SEXIGT VAPEN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du behöver nog grovare pipa o en avtryckare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du markerar hela vapnet och kopierar det sen klistrar du in en halva till så du har två halvor sen så markerar du ena halva höger klickar på den å väljer flip along å så väljer du röd grön eller blå axel du får testa vilket som blir rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lucif3r Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 I 3ds max finns det en knapp som heter "mirror" (på samma rad som move, rotate, scale och det..)... tryck på den och sen väljer du "copy" så får du 2 delar som är åt varsitt håll eller vad man ska säga .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du markerar hela vapnet och kopierar det sen klistrar du in en halva till så du har två halvor sen så markerar du ena halva höger klickar på den å väljer flip along å så väljer du röd grön eller blå axel du får testa vilket som blir rätt. GRIM(back Jag vet Men pipan e lite b o göra. men ska pröva mer. Lucif3r Prövade men fick inte rätt på det. Tack Jesper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Du behöver nog grovare pipa o en avtryckare... Eller Grövre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skez Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Eller Grövre... Spelar roll, huvudsaken e att jag fattade , hade jag brytt mig hade jag ju sagt nåt.. EDIT: Sen när jag exporterar till .3DS och öppnar i 3dsmax och sen ska exportera med det scriptet (klarar 3,vc och sa) så behöver jag nån COL32. Och det som .dff format. Hur ska jag göra där? Redigerad 5 augusti, 2005 av skez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Fråga GRIM (back, han är teh shizznit på vapenmodding (och bara vapen för den delen också) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts