Martin-123 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Min Första VC-film...Ja, skriv vad ny tycker... Redigerad 5 augusti, 2005 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Laddar ner nu, återkommer med kommentar senare EDIT: Musik:4/10 Stunts:3/10 Slutbetyg:4/10 Stuntsen var faktisk riktigt dåliga, Musiken var ochså kanska kass Redigerad 5 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) kommentar när filmen e klar. edit: dåliga stunts, dålig musik och kort. gillade den inte ett till- är ju att allt va replay. Redigerad 5 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det var väldigt mörk bild ingen bra kvalite. Inte direkt några bra stunts men det är ju din första stunt film. Tänk på att göra några bättre stunts om du gör en till film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det var väldigt mörk bild ingen bra kvalite. Inte direkt några bra stunts men det är ju din första stunt film. Tänk på att göra några bättre stunts om du gör en till film. Inte första stunt film utan första VC-Stuntfilm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Hehe...du kan nog lära dig om du vill, kolla på måånga filmer, lättaste sättet att bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Konstruktiv kritik har jag lärt mig att man ska ge så here it goes: Stunts: 3/10 Bara massor av Unique stunts. Musik: 2/10 Techno/Trance passar inte så bra i stuntfilmer (oftast) prova Rock, Hårdrock, Snabb Rap låt eller Metal. Redigering: 1/10 Inga effekter eller övergångar :/ Att tänka på till nästa film: 1.Ladda ner Replay Remover. 2.Kolla den här filmen av wite_gangsta så lär du dig lite olika saker: How to stunt tutorial vid. 3.Ta inte med Unique stunts! 4.Som jag säger till alla: Prova lite effekter! 5.Skaffa full verisonen av Fraps eller skär av toppen från klippen med redigerings programmet du använder(antagligen WMM). //Magic. Redigerad 7 augusti, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Bra film om hur man lär säg stunts. Edit : Kostar väl om man ska ha fullversion i fraps? Redigerad 11 augusti, 2005 av kire21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts