Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men vilka sights har man? Är det typ att man sitter i cockpit eller ser man planet utifrån? > Det måste väl gå att välja eller? Jo de finns flera att välja mellan, Finns också ett program som heter Active Camera som gör att man kan flytta omkring kameravinkeln i Kabinen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weaper Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Ja, man kan se det som om du flyger i GTA ^^ Crap... Invictus han före Hur mycket kostar det spelet idag? Redigerad 11 augusti, 2005 av Weaper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Jepp, har dock inte Professional Edition... Min favoritsträcka är väl Stansted-Heathrow med en B-737, väldigt enkel... Brukar också flyga med B737, lagom stort, snabbt och stabilt. Men då flyger jag i stort sett bara inrikes Hur mycket kostar det spelet idag? På webhallen.com kostar fs2004 369 kr Redigerad 11 augusti, 2005 av Invictus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om man köper det... Behöver man i installationen att ansluta sej till internet? Hur skulle du/ni beskriva 3DActiveCockpit? Är det en cockpit med massor av spakar som man t.ex kan dumpa bränsle, slå av ena/alla motorern/a eller öppna landningsställen? > Gör man det med muspekaren eller? Och måste man köra på tillståndet man får? (Får man alls det? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Om man köper det... Behöver man i installationen att ansluta sej till internet? Hur skulle du/ni beskriva 3DActiveCockpit? Är det en cockpit med massor av spakar som man t.ex kan dumpa bränsle, slå av ena/alla motorern/a eller öppna landningsställen? > Gör man det med muspekaren eller? Och måste man köra på tillståndet man får? (Får man alls det? ) Det är en cockpit i 3d så att man kan se sig omkring och man kan göra allt det du säger i 3dcockpiten. Vad menar du med tillstånd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Det är en cockpit i 3d så att man kan se sig omkring och man kan göra allt det du säger i 3dcockpiten. Vad menar du med tillstånd? Jag vet inte själv... Nej men jag har hört att alla plan får en rutt man ska flyga, t.ex Arlanda - Heatrow Och att man ska flyga den sträckan, SPIKRAK. Om det då är sant det vet jag inte alls... Det jag menade var att om man kunde flyga hur man ville... Jag vet att i Boeing FS (Amerikanskt Inrikes) så flyger man på rutt och om man t.ex vilker av den rutten mot låt oss säga Washington DC så kommer det F-15 och skjuter ner planet om man inte sedan flyger tillbaks på sträckan man blivit beordrad. Jag vet inte jag är nog lite dålig på att förklara... Förstod du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Jag vet inte själv... Nej men jag har hört att alla plan får en rutt man ska flyga, t.ex Arlanda - Heatrow Och att man ska flyga den sträckan, SPIKRAK. Om det då är sant det vet jag inte alls... Det jag menade var att om man kunde flyga hur man ville... Jag vet att i Boeing FS (Amerikanskt Inrikes) så flyger man på rutt och om man t.ex vilker av den rutten mot låt oss säga Washington DC så kommer det F-15 och skjuter ner planet om man inte sedan flyger tillbaks på sträckan man blivit beordrad. Jag vet inte jag är nog lite dålig på att förklara... Förstod du ? Aha aa jag fattar Men man kan välja om man bara vill flyga vanligt eller om man vill flyga en sträcka från en flygplats till en annan, om man gör det så kan man "prata" i radion och få typ instruktioner på hur man ska flyga o.s.v som på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Aha aa jag fattar Men man kan välja om man bara vill flyga vanligt eller om man vill flyga en sträcka från en flygplats till en annan, om man gör det så kan man "prata" i radion och få typ instruktioner på hur man ska flyga o.s.v som på riktigt Hehe okej. Men hur styr man allting i cockpitten ? - Med muspekaren eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Hehe okej. Men hur styr man allting i cockpitten ? - Med muspekaren eller ? Aa eller tangentbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Aa eller tangentbordet Hmm... Okej. I Boeing FS vet jag att det alltid hände saker... Planet kunde få is på vingarna och det störtade... Planet skulle kunna få in fåglar i motorerna vid start/landning vilket ofta ledde till crashar men att man också kunde nödlanda på t.ex motorvägar, Åkrar/Ängar eller vattnet vilket var otroligt svårt men som ibland lyckades... Och när man väl crashade såg man det... Går det att göra nödlandningar i MFS 2004 ? > Eller står det bara typ " You have crashed " när man ska "försöka" nödlanda ? Redigerad 11 augusti, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 11 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 (redigerad) Finns det ingen demo till något av microsoft flight simulator spelen? Skulle vara kul att prova. Redigerad 22 september, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Finns det ingen demo till något av microsoft flight simulator spelen? Skulle vara kul och prova. Nje... Jag vet inte riktigt men jag är nästan 100 på att det inte finns annars hade nog jag hittat den. Men finns det någon trailer till MFS då ? Altså nån riktigt bra en... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vet någon bra guide hur man flyger flygplan i FS på svenska? Jag blev sugen på att flyga igen men sist jag körde blev ju allt katastrof. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vet någon bra guide hur man flyger flygplan i FS på svenska? Jag blev sugen på att flyga igen men sist jag körde blev ju allt katastrof. Haha... Törs man fråga vad som hände eller ? Vilka sortes plan finns med i MFS: 2004 ? ( Bilder hade inte varit fel heller... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 :'( Ingen som vet vilka plan som finns med i Microsoft Flight Simulator: 2004 ? Inga sidor dära alla plan står och bilder på planen... ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 :'( Ingen som vet vilka plan som finns med i Microsoft Flight Simulator: 2004 ? Inga sidor dära alla plan står och bilder på planen... ? Här står det: http://www.microsoft.com/games/flightsimul...productinfo.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Här står det: http://www.microsoft.com/games/flightsimul...productinfo.asp Ah voilà M0rd0r ! Inga bilder ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ah voilà M0rd0r ! Inga bilder ?! Klicka på screenshots, finns grymma bilder där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Klicka på screenshots, finns grymma bilder där Men bilder på alla planen... ? (> Jag tror jag börjar bli lite jobbig... <) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Men bilder på alla planen... ? (> Jag tror jag börjar bli lite jobbig... <) De flesta medföljande planen är ändå bara skräp, på http://www.avsim.com/ kan man ladda ner tusentals olika plan & målningar, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts