_Ante_91 Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Jag skulle bara veta om det är någon som har MFS. >2004 Om det nu visar sej vara så att det är någon som har det: Går det att köra utan Joystick ? -Det måste väl ändå gå.. Fast det är väl 'skönare' eller vad ska man säga..... Man upplever väl spelet mer med en joystick... Finns det inga trailers som man kan titta på eller så ? Är det någon som har hittat det... ? Hur många plan är det ungefär... Och finns det helikoptrar ? Redigerad 5 augusti, 2005 av _Ante_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Offtopic: Din sig är way to large Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Offtopic: Din sig är way to large Men för fn går det inte att minska på bilden och sedan lägga in den ? GTA-Sajten har ju den där jvla URL-Grejen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Men för fn går det inte att minska på bilden och sedan lägga in den ? GTA-Sajten har ju den där jvla URL-Grejen ! http://img226.imageshack.us/img226/5281/a380042309mu.jpg http://img226.imageshack.us/img226/5281/a380042309mu.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 http://img226.imageshack.us/img226/5281/a380042309mu.jpg http://img226.imageshack.us/img226/5281/a380042309mu.jpg Hehe. Du orkade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hehe. Du orkade... Jupp.. hade inget annat för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jupp.. hade inget annat för mig Good boy. On-topic: Flight Simulator är ju typ... Jätte-tradigt... Eller? Live-flygning i 7 timmar och man får inte ens billiga drinkar under tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Good boy. On-topic: Flight Simulator är ju typ... Jätte-tradigt... Eller? Live-flygning i 7 timmar och man får inte ens billiga drinkar under tiden... Haha.. jo . kul och flyga omkring i 7 timmar och se samma miljö och bilder.. hahah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Ta bort den om du inte kan minska den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 En polare till mig har MFS. Tycker det är grymt kul! Beror väl på intresset förstås Och ja, man kan köra utan joystick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 5 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 En polare till mig har MFS. Tycker det är grymt kul! Beror väl på intresset förstås Och ja, man kan köra utan joystick! Okej... Men nu ska jag då iaf. 'försöka' fixa min signatur ! Tack förresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hade FS 2004 förut. Rätt roligt om man lägger in verkliga flygplan och flygplatser. Men i själva spelet är det ända roliga att landa, så man tröttnar efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hade FS 2004 förut. Rätt roligt om man lägger in verkliga flygplan och flygplatser. Men i själva spelet är det ända roliga att landa, så man tröttnar efter ett tag. Exakt, orka flyga i 40 min bara för att få landa planet... Combat flight simulator är mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) För lääänge sen brukade jag köra Microsoft Flight Simulator 95 hemma hos en kompis då brukade vi flyga in jumbojets i wtc (och detta var inna 9/11 ) edit: på det senast iaf så kan man göra så tiden går upp emot 32 ggr snabbare så det bara tar några minuter att flyga från typ gbg till london Redigerad 9 augusti, 2005 av berit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har spelat men jag tycker spelkänslan försvinner om man kör med tagentbordet. Men jag tyckte FS var krånligt mycket knappar och Auto-piloten ville ju inte lyda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har Flight simulator 2004 det är rätt kul att köra ibland jag kör med joystick det är mycket enklare och bättre känsla när man kör med joystick. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det meningen att planen inte ska kunna gå sönder och att man ska kunna köra på vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är det meningen att planen inte ska kunna gå sönder och att man ska kunna köra på vattnet? Nej du kör antagligen på easy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jepp, har dock inte Professional Edition... Min favoritsträcka är väl Stansted-Heathrow med en B-737, väldigt enkel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ante_91 Skrivet 11 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2005 Men vilka sights har man? Är det typ att man sitter i cockpit eller ser man planet utifrån? > Det måste väl gå att välja eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts