Bullet Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vote: Göteborg. Jag bor ju här i härliga GBG. Malmö har jag varit i två gånger och det va tråkigt där. Stockholm har jag aldrig varit i men jag ska nog åka dit nästa sommar. Men ärligt såhär är det. Alla tre städer har snobba. Alla har invandrare och alla har trevliga personer (goa göbbar). Men det verkar som att alla tror att det ända Göteborg har är Liseberg. Vi har andra grejer också. Men det va nån som jämnförde Hammarkullen med Rosengård. Asså Bergsjön är farligare än Hammarkullen. Men när myngigheterna hade gjort en lista på farligaste ställerna då va dem tre farligaste dem här. 1: Rosengård 2: Bergsjön 3: Rinkeby Bra skrivet. Finns inte särskilt mkt fler fler snobbar i sthlm än vad det finns i gbg och i malmö. Folk är inte olika beronde på vart i landet dom bor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Carlstad eller Calmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Carlstad eller Calmar Karlstad eller Kalmar antar jag att du menar oo ja. kalmar är lätt tuffast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Inte för att jag bor i Malmö men det är en go stad. Men man har gjort allt här och hittar inga nya stunt ställe så jag vill åka till Göteborg och filma lite. Men har ingen filmkamera iallafall Vote: Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vote: Stockholm. Varför har du ingen Up North stad som Luleå, Fy på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Städer för mesar allihopa. Hudiksvall ska det vara. .! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Karlstad eller Kalmar antar jag att du menar oo ja. kalmar är lätt tuffast Det är faktiskt jäkligt fint i Kalmar. Var bor du? Och jo en dykaraffär var det där pizzerian låg. Redigerad 7 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Har för mig att Storgatan i Halmstad har kommit först på någon undersökning om Sveriges farligaste gata Annars är det väl Malmö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Äsch, ni får ju ha lite fler alternativ . Är det något som slår när man sitter uppe vid kärnan i Helsingborg och dricker öl och tittar ut ned över stan efter en hård arbetsdag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Det som är så bra med Kalmar är + Fin Stad + Trevlig Dialekt + Alla människor är trevliga + Mina kusiner bor där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 + Alla människor är trevliga Ha ha ha ha! LoL! Du är inte seriös, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Ha ha ha ha! LoL! Du är inte seriös, va? Förutom dialekten som är kass, så är jag beredd att hålla med. alla är trevliga förutom i norrliden (ghetto) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Vote: Malmö Asså rosengård e ju farlig som sakt....ett steg in och BAM! du e död eller så har du tur och får leva 1 minut till och sen så dödar dom dig OBS: alla är inte *fucked up* i rosengård...men... som sakt..."vissa" Redigerad 7 augusti, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Vote: Malmö Asså rosengård e ju farlig som sakt....ett steg in och BAM! du e död eller så har du tur och får leva 1 minut till och sen så dödar dom dig OBS: alla är inte *fucked up* i rosengård...men... som sakt..."vissa" Du har sett på för många ghetto filmer Redigerad 7 augusti, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Du har sett på för många ghetto filmer Jo det kan ju vara sant.... men jag försökte bara säga hur farligt det kan vara i Rosengård...jag menar liksom inte att du blir dödad när du tar ett steg in....men det är bara hur jag tycker det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Vote: GBG älskar min hemstad, blev så jävla glad när jag kom hem efter att ha vart borta 8 dar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Mellösa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Förutom dialekten som är kass, så är jag beredd att hålla med. alla är trevliga förutom i norrliden (ghetto) Har aldrig varit där Dialekten är inget fel på Bättre än gnäll örebro och snobb stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Förutom dialekten som är kass, så är jag beredd att hålla med. alla är trevliga förutom i norrliden (ghetto) W0rd. En tjej i min klass är från kalmar. Hon babblar snabbare än jag vet i fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Enköping är tuffast. Folk spränger bilar till höger och vänster, ständigt hör man om rånmord plus att minst tre olika maffior från diverse nationaliteter styr här samt håller lag och ordning. Näe, men Stockholm är väl rätt tufft. Redigerad 7 augusti, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts