Jump to content

Tuffaste stan

Tija
 Share

Vilken är den tuffaste staden av följande...  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Göteborg.

Jag bor ju här i härliga GBG. Malmö har jag varit i två gånger och det va tråkigt där. Stockholm har jag aldrig varit i men jag ska nog åka dit nästa sommar. Men ärligt såhär är det. Alla tre städer har snobba. Alla har invandrare och alla har trevliga personer (goa göbbar). Men det verkar som att alla tror att det ända Göteborg har är Liseberg. Vi har andra grejer också. Men det va nån som jämnförde Hammarkullen med Rosengård. Asså Bergsjön är farligare än Hammarkullen. Men när myngigheterna hade gjort en lista på farligaste ställerna då va dem tre farligaste dem här.

1: Rosengård

2: Bergsjön

3: Rinkeby

Bra skrivet.

Finns inte särskilt mkt fler fler snobbar i sthlm än vad det finns i gbg och i malmö.

Folk är inte olika beronde på vart i landet dom bor..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 209
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vote: Malmö

Asså rosengård e ju farlig som sakt....ett steg in och BAM! du e död eller så har du tur och får leva 1 minut till och sen så dödar dom dig ^_^

OBS: alla är inte *fucked up* i rosengård...men... som sakt..."vissa" :shifty:

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Malmö

Asså rosengård e ju farlig som sakt....ett steg in och BAM! du e död eller så har du tur och får leva 1 minut till och sen så dödar dom dig  ^_^

OBS: alla är inte *fucked up* i rosengård...men... som sakt..."vissa"  :shifty:

Du har sett på för många ghetto filmer

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enköping är tuffast. Folk spränger bilar till höger och vänster, ständigt hör man om rånmord plus att minst tre olika maffior från diverse nationaliteter styr här samt håller lag och ordning.

Näe, men Stockholm är väl rätt tufft.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor