SlewME Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Vi har flest nationer i vårt län så vi har mset med mat. Och att vi odlar potatis ni odlar för fan snobbar. Ni tror att ni är nått. Jag vet att rosengård är inte det bästa i malmö(tycker jag) men har du varit i rosengård. Ett fel ord och det kan innebära liv eller död och jag skojar inte. Men gud va jag nästan tycker synd om oss. Du säger att jag inte vet något om rosengåd då kan jag säga att du inte vet något om ösermalm. Bra, att ni odlar potatisar, det är jätte bra och det är vi tacksamma för. Men sluta upp med allt jävla bullshit. @Crille_: Den var riktigt bra , du hann säkert med allt. Redigerad 5 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Jag kan argumentera för min sak! Andledningen till att jag tycker Stockholm suger är att jag tycker den staden är tråkig för jag var där en gång och då tyckte jag att det var tråkigt. Hahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahha omg. fyfan du får nog årets forum-gala-pris för "uslaste argumenteringen" "då tyckte jag allt var tråkigt" omg! hahaha vad är "tråkigt"? Regnade då du var där i två sekunder? Stackars dig. jisses unge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Hahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahha omg. fyfan du får nog årets forum-gala-pris för "uslaste argumenteringen" "då tyckte jag allt var tråkigt" omg! hahaha vad är "tråkigt"? Regnade då du var där i två sekunder? Stackars dig. jisses unge. okej han ägde mig.. ja det regnade faktiskt lite. Edit: va då unge jag är också född 90 som du. Redigerad 5 augusti, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Stockholm med hästlängder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 08! biatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 @Siana: stfu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Att inte kunna uttala R är absurt. Det är Danska och inte Svenska vilket jag tycker är knäppt då Skåne tillhör Sverige, ni har ju fan en egen flagga.. Gräv bort er från oss, det skulle vara en jäkla fröjd. Det är klart ni inte kan säga R eller påstår du att det där gurrglet i halsen är R? Vet att många kommer att kommentera detta inlägg och jag står för min sak så säg vad ni vill Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? . Nej, jag gilla(gurrgel i halsen) att säga tå(gurrgel i halsen)ta. Är det absurt att inte kunna uttala R? Är dom sämre människor som inte förtjänar att tillhöra Sverige på grund av sin dialekt? Ska vi gräva bort Småland och Öland också bara för de flesta här inte heller kan rulla sina R? Det hade varit en sak om du skämtade, det brukar vi också göra och småreta dom som pratar kalmaritiska, men när du säger att du står för din sak är du ju rent elak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är det absurt att inte kunna uttala R? Är dom sämre människor som inte förtjänar att tillhöra Sverige på grund av sin dialekt? Ska vi gräva bort Småland och Öland också bara för de flesta här inte heller kan rulla sina R? Det hade varit en sak om du skämtade, det brukar vi också göra och småreta dom som pratar kalmaritiska, men när du säger att du står för din sak är du ju rent elak. Det är riktigt!!! jag kan fan inte uttala R rätt, men jag är lika tuff för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Är det absurt att inte kunna uttala R? Är dom sämre människor som inte förtjänar att tillhöra Sverige på grund av sin dialekt? Ska vi gräva bort Småland och Öland också bara för de flesta här inte heller kan rulla sina R? Det hade varit en sak om du skämtade, det brukar vi också göra och småreta dom som pratar kalmaritiska, men när du säger att du står för din sak är du ju rent elak. Tycker det är rätt charmigt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Det är riktigt!!! jag kan fan inte uttala R rätt, men jag är lika tuff för det. Jovars, man blir lite pilsk av KalleR:s gurrglande Redigerad 5 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Tycker det är rätt charmigt ibland. Hm nja, tycker faktiskt det är rätt osexigt.. Men det är fan inget man ska trakasera dom för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hm nja, tycker faktiskt det är rätt osexigt.. Men det är fan inget man ska trakasera dom för. Finns inget mer osexigt än ren öländska fy fan så bonnigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Finns inget mer osexigt än ren öländska fy fan så bonnigt Wörd det är långt värre men det är inte många som pratar det längre. Jag snackar förmodligen rikssvenska. Bara pappa i familjen som snackar gurglande R. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zxcv Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Vote: Stockholm. Men om Umeå hade varit med så skulle det blivit min röst Ölänskan har jag knappt hört även fast jag har varit där alla sommrar i mitt liv utom en. Träffar dock inget folk där, mest sommar-människor där för den delen också. Redigerad 5 augusti, 2005 av zxcv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Hur kan en stad vara tuff? Av dom 3 städerna som man kan rösta på tänker jag på 1 sak för varje stad. Sthlm: Snobbar Malmö: Invandrare Gbg: Goa gubbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 (redigerad) Gbg: Goa gubbar. Gbg: Fördommar jag var på seglarläger utanför göteborg. Fina gubbar det var där. Blev slagen och mobbad 24/7. "Jävla fitt-nollåtta. Ni nollåttor är ju för fan helt jävla blåste, din skit" *slår mig i magen* "Fitt-nollåtta, du kan ju för fan ingenting!" var rätt mullig då och dom kallade mig fetto och sånt. Blev puttad i vattnet, de kastade brännmaneter på mig och spottade på min kudde. Jag lämnade lägret tidigare för att aldrig återvända till Göteborg. grät mig ofta till sömns. men tyst. ville ju inte att mina rum"kompisar" skulle höra mig. åååh, nu kom en massa minnen fram. jävla skit. Redigerad 5 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Hur kan en stad vara tuff? Av dom 3 städerna som man kan rösta på tänker jag på 1 sak för varje stad. Sthlm: Snobbar Malmö: Invandrare Gbg: Goa gubbar. Ang. Sthlm tänker du nog på Djursholm o sånt skit Har iofs. aldrig vart där men de har stora fina hus där iaf. OT: Tuff o tuff, hur ska man tolka det? Aja nullvotar iaf. här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag våtade null. Har bara vart i Malmö en gång. GBG är härligast på sommaren. STHLM är lite mer en året-runt stad. Blir jämt mellan STHLM och GBG för min del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Gbg: Fördommar jag var på seglarläger utanför göteborg. Fina gubbar det var där. Blev slagen och mobbad 24/7. "Jävla fitt-nollåtta. Ni nollåttor är ju för fan helt jävla blåste, din skit" *slår mig i magen* "Fitt-nollåtta, du kan ju för fan ingenting!" var rätt mullig då och dom kallade mig fetto och sånt. Blev puttad i vattnet, de kastade brännmaneter på mig och spottade på min kudde. Jag lämnade lägret tidigare för att aldrig återvända till Göteborg. grät mig ofta till sömns. men tyst. ville ju inte att mina rum"kompisar" skulle höra mig. åååh, nu kom en massa minnen fram. jävla skit. För P-Cs respekt tar jag Stockholm som tuffaste stad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 För P-Cs respekt tar jag Stockholm som tuffaste stad. Damn right motherfucker Som tur har jag kommit öve... RAAAAAH SLÅÅ MIG INTE !!!!!!!!! .. hrm .. jag har kommit över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts