Jump to content

Tuffaste stan

Tija
 Share

Vilken är den tuffaste staden av följande...  

147 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vi har flest nationer i vårt län så vi har mset med mat. Och att vi odlar potatis ni odlar för fan snobbar. Ni tror att ni är nått. Jag vet att rosengård är inte det bästa i malmö(tycker jag) men har du varit i rosengård. Ett fel ord och det kan innebära liv eller död och jag skojar inte.

Men gud va jag nästan tycker synd om oss. Du säger att jag inte vet något om rosengåd då kan jag säga att du inte vet något om ösermalm.

Bra, att ni odlar potatisar, det är jätte bra och det är vi tacksamma för. Men sluta upp med allt jävla bullshit.

@Crille_: Den var riktigt bra :P, du hann säkert med allt.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 209
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag kan argumentera för min sak! Andledningen till att jag tycker Stockholm suger är att jag tycker den staden är tråkig för jag var där en gång och då tyckte jag att det var tråkigt.

Hahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahha :P;):lol::P

omg. fyfan du får nog årets forum-gala-pris för "uslaste argumenteringen" :D

"då tyckte jag allt var tråkigt" omg! hahaha

vad är "tråkigt"? Regnade då du var där i två sekunder? Stackars dig.

jisses unge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahha  :P  ;)  :lol:  :P

omg. fyfan du får nog årets forum-gala-pris för "uslaste argumenteringen"  :D

"då tyckte jag allt var tråkigt" omg! hahaha

vad är "tråkigt"? Regnade då du var där i två sekunder? Stackars dig.

jisses unge.

:D okej han ägde mig.. ja det regnade faktiskt lite.

Edit: va då unge jag är också född 90 som du.

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att inte kunna uttala R är absurt. Det är Danska och inte Svenska vilket jag tycker är knäppt då Skåne tillhör Sverige, ni har ju fan en egen flagga.. Gräv bort er från oss, det skulle vara en jäkla fröjd. Det är klart ni inte kan säga R eller påstår du att det där gurrglet i halsen är R?

Vet att många kommer att kommentera detta inlägg och jag står för min sak så säg vad ni vill ^_^

Från Stockholm och uppåt är det enda som är Sverige, behöver vi mer? .

Nej, jag gilla(gurrgel i halsen) att säga tå(gurrgel i halsen)ta. :ph34r:

Är det absurt att inte kunna uttala R? Är dom sämre människor som inte förtjänar att tillhöra Sverige på grund av sin dialekt? Ska vi gräva bort Småland och Öland också bara för de flesta här inte heller kan rulla sina R? Det hade varit en sak om du skämtade, det brukar vi också göra och småreta dom som pratar kalmaritiska, men när du säger att du står för din sak är du ju rent elak.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det absurt att inte kunna uttala R? Är dom sämre människor som inte förtjänar att tillhöra Sverige på grund av sin dialekt? Ska vi gräva bort Småland och Öland också bara för de flesta här inte heller kan rulla sina R? Det hade varit en sak om du skämtade, det brukar vi också göra och småreta dom som pratar kalmaritiska, men när du säger att du står för din sak är du ju rent elak.

Det är riktigt!!! jag kan fan inte uttala R rätt, men jag är lika tuff för det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tycker det är rätt charmigt ibland.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Stockholm. Men om Umeå hade varit med så skulle det blivit min röst :ph34r:

Ölänskan har jag knappt hört även fast jag har varit där alla sommrar i mitt liv utom en. Träffar dock inget folk där, mest sommar-människor där för den delen också.

Redigerad av zxcv
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gbg: Goa gubbar.

Gbg: Fördommar

jag var på seglarläger utanför göteborg. Fina gubbar det var där. Blev slagen och mobbad 24/7.

"Jävla fitt-nollåtta. Ni nollåttor är ju för fan helt jävla blåste, din skit" *slår mig i magen*

"Fitt-nollåtta, du kan ju för fan ingenting!"

var rätt mullig då och dom kallade mig fetto och sånt.

Blev puttad i vattnet, de kastade brännmaneter på mig och spottade på min kudde. Jag lämnade lägret tidigare för att aldrig återvända till Göteborg. ^_^

grät mig ofta till sömns. men tyst. ville ju inte att mina rum"kompisar" skulle höra mig. ;P

åååh, nu kom en massa minnen fram. jävla skit. :ph34r:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur kan en stad vara tuff?

Av dom 3 städerna som man kan rösta på tänker jag på 1 sak för varje stad.

Sthlm: Snobbar

Malmö: Invandrare

Gbg: Goa gubbar.

Ang. Sthlm tänker du nog på Djursholm o sånt skit :ph34r: Har iofs. aldrig vart där men de har stora fina hus där iaf. ^_^

OT: Tuff o tuff, hur ska man tolka det? B)

Aja nullvotar iaf. här!! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gbg: Fördommar

jag var på seglarläger utanför göteborg. Fina gubbar det var där. Blev slagen och mobbad 24/7.

"Jävla fitt-nollåtta. Ni nollåttor är ju för fan helt jävla blåste, din skit" *slår mig i magen*

"Fitt-nollåtta, du kan ju för fan ingenting!"

var rätt mullig då och dom kallade mig fetto och sånt.

Blev puttad i vattnet, de kastade brännmaneter på mig och spottade på min kudde. Jag lämnade lägret tidigare för att aldrig återvända till Göteborg. :P

grät mig ofta till sömns. men tyst. ville ju inte att mina rum"kompisar" skulle höra mig. -_-

åååh, nu kom en massa minnen fram. jävla skit. :wub:

För P-Cs respekt tar jag Stockholm som tuffaste stad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor